onrustig of niet slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bettypalma, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Ben zo langzamerhand raadloos, mijn zoontje kan en slapen pffffff
    Ik weet niet of dit normaal is, mijn mannetje heeft zo`n moeite met slapen. Ik lees hier veel slecht slapen topics dus ik weet dat het bij veel kindjes een thema is maar toch, liefie slaapt niet alleen in ,alleen in de draagdoek in de auto en het liefst aan de borst, tot voor kort liet hij zich ingeslapen goed in zijn bedje leggen, nu begint hij meestal meteen te huilen en wordt weer wakker.
    Als hij dan slaapt is dat heel onrustig, arm ding:(
    Heb gelezen ofer het boek baby in droomritme maar dat is meer voor huilbabys en dat is niet het geval, als ie geslapen heeft is het een vrolijk mannetje.
    Beetje lang verhaal,
    Heeft iemand een goede tip?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Als hij erg onrustig slaapt, is inbakeren misschien een optie? Geef je flessen, dan misschien iets kleiner maken. Rijstvlokken toevoege aan laatste fles, of net niet, al naargelang wat je nu doet. Raampje open voor frisse lucht. Slaapzakje. Nachtlampje... Je geeft nogal weinig info over hoe het slapen nu gaat om tips te geven :)

3. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    la palma
    Ik geef bv, raam open, nachtlampje hebben we.
    Slaapzak te warm en ook niet makkelijk want dan gooit ie de hele tijd zijn beentjes omhoog.
    Voor inbakeren vind ik hem al een beetje groot en hij kan het niet hebben als zijn armen ergens onder liggen.
    Hij ligt veel op mij en slaapt dan goed het liefst met mijn borst als speen, speen wil hii ook niet:$
    Ik weet dat men zegt dat je een beeb niet kan verwennen, deze mss toch:):)
    Als het normaal gedrag is en het gaat over vind ik het prima, wil alleen geen verwend zeurderig kind kreeen:)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Baby in een droomritme is niet voor huilbaby's hoor! Ik zou het ff lenen bij de bieb!

5. raspberry

O, en gezien dat hij bij jou wel goed slaapt: buikligging eens proberen?

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou idd eens kijken of je 'm op z'n buik kan leggen, desnoods nadat hij aan de borst in slaap is gevallen.

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.815
    5.951
    113
    Vrouw
    Mijn dochters hadden dit allebei ook rond deze periode. Het viel ook net samen (uiteraard;)) met de tijd dat ik weer ging werken...
    Heeft ong een week of 3 geduurd en toen was het over. Ze gingen toen ook meteen doorslapen van 21.00-06.00 heeeerlijk...
    Dus wie weet is het een fase?
    Enne...maak je geen zorgen, je krijgt er geen zeurderig kind van hoor..:p

Een dun katoenen slaapzakje moet toch wel kunnen?
    Dat geeft denk ik net even wat meer geborgenheid dan los in bed

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou ook buikligging proberen! En met 4 maanden kan je echt nog niet verwennen hoor. Het zelf inslapen komt vanzelf, als je altijd hetzelfde doet (ritueeltje) en positieve associaties creert met slapen.

9. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

18 aug 2011
    2.382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    Lastig he.... 4 maanden is te laat om nog te beginnen met inbakeren. Ik sluit me aan bij de andere tips :).... hier wordt veel beter geslapen sinds hij op zijn buikje ligt

10. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    la palma
    Helaas geen bieb hier, ik zou hem wel bestellen maar duurt ook weer 3 weken voordat dat hier aankomt.
    Bedankt voor de tip ga hem eens op zijn buikje leggen.

11. raspberry

Ze heeft ook een website, misschien daar even kijken dan? Weet zo de link niet, maar als je ff googelt, kom je er wel :)

Deel Deze Pagina