Ben zo langzamerhand raadloos, mijn zoontje kan en slapen pffffff Ik weet niet of dit normaal is, mijn mannetje heeft zo`n moeite met slapen. Ik lees hier veel slecht slapen topics dus ik weet dat het bij veel kindjes een thema is maar toch, liefie slaapt niet alleen in ,alleen in de draagdoek in de auto en het liefst aan de borst, tot voor kort liet hij zich ingeslapen goed in zijn bedje leggen, nu begint hij meestal meteen te huilen en wordt weer wakker. Als hij dan slaapt is dat heel onrustig, arm ding Heb gelezen ofer het boek baby in droomritme maar dat is meer voor huilbabys en dat is niet het geval, als ie geslapen heeft is het een vrolijk mannetje. Beetje lang verhaal, Heeft iemand een goede tip?
Als hij erg onrustig slaapt, is inbakeren misschien een optie? Geef je flessen, dan misschien iets kleiner maken. Rijstvlokken toevoege aan laatste fles, of net niet, al naargelang wat je nu doet. Raampje open voor frisse lucht. Slaapzakje. Nachtlampje... Je geeft nogal weinig info over hoe het slapen nu gaat om tips te geven
Ik geef bv, raam open, nachtlampje hebben we. Slaapzak te warm en ook niet makkelijk want dan gooit ie de hele tijd zijn beentjes omhoog. Voor inbakeren vind ik hem al een beetje groot en hij kan het niet hebben als zijn armen ergens onder liggen. Hij ligt veel op mij en slaapt dan goed het liefst met mijn borst als speen, speen wil hii ook niet Ik weet dat men zegt dat je een beeb niet kan verwennen, deze mss toch Als het normaal gedrag is en het gaat over vind ik het prima, wil alleen geen verwend zeurderig kind kreeen
Ik zou idd eens kijken of je 'm op z'n buik kan leggen, desnoods nadat hij aan de borst in slaap is gevallen.
Mijn dochters hadden dit allebei ook rond deze periode. Het viel ook net samen (uiteraard) met de tijd dat ik weer ging werken... Heeft ong een week of 3 geduurd en toen was het over. Ze gingen toen ook meteen doorslapen van 21.00-06.00 heeeerlijk... Dus wie weet is het een fase? Enne...maak je geen zorgen, je krijgt er geen zeurderig kind van hoor.. Een dun katoenen slaapzakje moet toch wel kunnen? Dat geeft denk ik net even wat meer geborgenheid dan los in bed
Ik zou ook buikligging proberen! En met 4 maanden kan je echt nog niet verwennen hoor. Het zelf inslapen komt vanzelf, als je altijd hetzelfde doet (ritueeltje) en positieve associaties creert met slapen.
Lastig he.... 4 maanden is te laat om nog te beginnen met inbakeren. Ik sluit me aan bij de andere tips .... hier wordt veel beter geslapen sinds hij op zijn buikje ligt
Helaas geen bieb hier, ik zou hem wel bestellen maar duurt ook weer 3 weken voordat dat hier aankomt. Bedankt voor de tip ga hem eens op zijn buikje leggen.
Ze heeft ook een website, misschien daar even kijken dan? Weet zo de link niet, maar als je ff googelt, kom je er wel