Ik heb de iPhone 6s nu een poosje en ik vind dat de batterij best snel leeg gaat. Als ik er intensief op zit dan moet ik hem eind van de middag weer opladen. Mijn vorig toestel (Sony) had dit niet. Het zijn natuurlijk ook verschillende toestellen maar dit valt me wel tegen van iPhone. Hoelang doe jij met je batterij en gebruik je hem intensief?
Dit is bekend bij iPhone. Heb ook de 6s en zit er ook veel op ( en hij kwam 100% uit de lader om 7.15 en is nu ook alweer 72% ) gaat echt snel ja
Hier ook de 6s en vanaf dag 1 snel leeg. Elke dag moet hij wel in de oplader en soms een 2e keer als hij voor de nacht te weinig batterij heeft
Ik vind dat eigenlijk wel meevallen. Niet anders als bij andere smartphones. Ik laad hem iedere nacht op, maar doe ik al jaren met al m'n telefoons. Wat ik wel doe is steeds alle apps sluiten als ik klaar ben. De helderheid van het scherm automatisch laten aanpassen. En als je echt zuinig wilt doen kun je de besparingsmodus aanzetten. 30 tips voor betere iPhone-batterijduur (ook iPad en iPod touch)
Ik heb sinds een maand een iPhone 6 en ben juist erg tevreden over de batterijduur. Hiervoor had ik een Samsung s5 mini, die ik elke avond moest opladen en soms kon ik het niet eens redden tot we naar bed gingen. Met de iPhone 6 kan ik 2 dagen met de batterij.
2 dagen, dat heb ik nog met geen 1 mobiel gekunt haha. Zit je er dan heel weinig op? Ik gebruik de mijne echt heel erg veel en doe er ook alles op
Dit al vind ik dat sommige updates de batterij langer goed houden en soms is er pech met een update en zuigt het ineens je batterij leeg.. Intensief gebruikt zuigt hem leeg en ik denk vooral op internet en wanneer het scherm best licht staat.. Altijd apps afsluiten.
Vind je het gek. Ding heeft maar een 1810 mAh batterij erin zitten. Slaat echt nergens op, de Galaxy S4 heeft een 2600 mAH en de S5 zelfs een 2800! mAh. Voor de processor die een Iphone erin heeft zitten en al die apps als icloud en weet ik veel wat is 1810 mah veel te weinig, zelfs mijn HTC van een jaar oud heeft een 2600 batterij erin zitten. Helaas niets aan te doen, of een powerpack aanschaffen dat je hem zonder stroom kan opladen. Dat je Sony dit niet had kan ik begrijpen, als je een Xperia z3 of z5 had hiervoor zit je bijna op een batterij van 2900 mAh, dat is 1100 mAh meer, dus ruim 2/3e meer batterijcapaciteit voor een besturingssysteem dat veel minder capaciteit verbruikt.
Nou mijn Sony Xperia (Z Ultra) loopt leeg terwijl je er naar kijkt, stom ding, zelfs in de nacht verbruikt hij 20% terwijl hij daar niks ligt te doen. Ik krijg vanmiddag mijn iPhone 6S Plus maar ben niet zo bang voor het batterijverbruik, slechter dan dit kan namelijk niet
Geen idee Maar ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoeveel topics je nog over die telefoon gaat openen...misschien alles in 1??
Volgens mij heeft de iPhone 6 ook een iets betere batterij al de 6s ( Dat staat op internet tenminste haha )
Ik heb sinds kort een z5, batterij gaat lang mee, 's nachts gebruikt hij max 4 %. Heb je hem al lang misschien?! Ik kom overigens van een nexus 5. De z5 gaat echt veel langer mee.
Ik heb hem nu anderhalf jaar, dus niet echt lang (voor een smartphone mss wel haha). Hij krijgt sowieso allemaal gebreken, kan het scherm niet meer aanzetten als ik aan het bellen ben (handig met een keuzemenu :x ), uitvallen, dus ik ben blij dat ik er bijna vanaf ben.