Welke simpele huishoudelijke dingen / producten vind jij geweldig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Billy60, 8 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    Vertel eens wat over die wondersponsjes...

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik ben ook errug benieuwd naar die wondersponsjes!

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Microvezeldoekjes, sorbo blue wonder (alleen best prijzig) en ik zou wel weer eens een goede kruimeldief willen hebben.

4. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.910
    387
    83
    Mij robotstofzuiger!! Al jaren plezier van!

5. Janna

Janna Fanatiek lid

Waarmee maak jij de wc schoon dan?

Dasty (ontvetter)

6. Islah

Islah Niet meer actief

Ik maak mijn wc-pot vanbinnen altijd schoon met een mengsel van azijn en afwasmiddel. Werkt super, is beter voor het milieu en je gezondheid en stinkt tenminste niet. Met een literfles bleek doe ik wel een jaar ofzo.

7. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    O volgens mij zijn ze heel bekend hoor. Ik ben zelf alleen een beetje laat met het ontdekken ervan. Zie video :)

https://youtu.be/NGs7ZhhIQNg

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik gebruikte altijd Ajax om mee schoon te maken, en dan vaak die bloemengeuren. (Groen, paars of rood). Maar ineens heb ik een ander merk ontdekt en nu wil ik niet anders meer, en dat is mr. Proper. Heel fijn spul, en je ziet ook echt een mooie glans, als je ermee schoongemaakt hebt.

Verder is voor mij de antikalk van HG onmisbaar bij het schoonmaken.

En ik heb een Ha-ra trekkertje met schoonmaakmiddel, maar ik heb eigenlijk nog iets fijners ontdekt, en dat zijn de raamdoekjes van Jemaco. Is een soort dik microvezeldoekje. Daarmee maak je je raam schoon, met of zonder schoonmaakmiddel, daarna droog je het af met het wafeldoekje. Heel makkelijk en snel en je raam glimt!
    Ook vind ik de dweil van Jemaco fijn. Dweilstok met dweil en daarna zo'n nadroogdweil. Ik heb nu gewoon een glimmende laminaatvloer....

9. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Dasty en microvezeldoekjes! Baalde ervan dat ik geen Dasty had meegenomen op vakantie, gebruik het zelfs om vlekken snel uit kleding te krijgen (voorbeeld: tandpasta geknoeid? Even een beetje Dasty erop en je shirt kan gewoon weer de hele dag mee!).

10. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

2 mrt 2006
    2.888
    617
    113
    #30 Sassie1981, 8 sep 2016
    Laatst bewerkt: 8 sep 2016
    Oke ik ben om. Welke zijn aan te raden? Action?

11. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja tot nu toe alleen van de action geprobeerd en die zijn prima. Die zijn aan één zijde roze.

Deel Deze Pagina