Microvezeldoekjes, sorbo blue wonder (alleen best prijzig) en ik zou wel weer eens een goede kruimeldief willen hebben.
Ik maak mijn wc-pot vanbinnen altijd schoon met een mengsel van azijn en afwasmiddel. Werkt super, is beter voor het milieu en je gezondheid en stinkt tenminste niet. Met een literfles bleek doe ik wel een jaar ofzo.
O volgens mij zijn ze heel bekend hoor. Ik ben zelf alleen een beetje laat met het ontdekken ervan. Zie video https://youtu.be/NGs7ZhhIQNg
Ik gebruikte altijd Ajax om mee schoon te maken, en dan vaak die bloemengeuren. (Groen, paars of rood). Maar ineens heb ik een ander merk ontdekt en nu wil ik niet anders meer, en dat is mr. Proper. Heel fijn spul, en je ziet ook echt een mooie glans, als je ermee schoongemaakt hebt. Verder is voor mij de antikalk van HG onmisbaar bij het schoonmaken. En ik heb een Ha-ra trekkertje met schoonmaakmiddel, maar ik heb eigenlijk nog iets fijners ontdekt, en dat zijn de raamdoekjes van Jemaco. Is een soort dik microvezeldoekje. Daarmee maak je je raam schoon, met of zonder schoonmaakmiddel, daarna droog je het af met het wafeldoekje. Heel makkelijk en snel en je raam glimt! Ook vind ik de dweil van Jemaco fijn. Dweilstok met dweil en daarna zo'n nadroogdweil. Ik heb nu gewoon een glimmende laminaatvloer....
Dasty en microvezeldoekjes! Baalde ervan dat ik geen Dasty had meegenomen op vakantie, gebruik het zelfs om vlekken snel uit kleding te krijgen (voorbeeld: tandpasta geknoeid? Even een beetje Dasty erop en je shirt kan gewoon weer de hele dag mee!).