Zinvolle bijdrage. Ik lees anders geen discussie over suiker in dit topic. De vraag is welke suikervrije siroop lekker is en niet of het onzin is. Volgens mij loopt daar al een ander topic over .
Geen idee wat dat is. Word trouwens wel aangeraden door diëtisten voor mensen met suikerziekte. Dus het zal wel niet ongezond zijn.
Uh Je schreef letterlijk de zoveelste discussie over suiker in 1,2,3 Dan zeg je toch dat er een discussie is? Ik vond het nogal provocerend overkomen, terwijl het in dit topic niet gaat of het wel of niet slecht is. Voor je weet belanden we inderdaad weer in deze discussie.
Aspartaam is zoetstof wat ook in light frisdranken zit. Volgens sommigen kankerverwekkend en volgens sommigen niet. Ik geef het mijn kinderen liever niet .
Ik koop de tropical van eigen merk jumbo, 75% fruit en oke qua prijs. Raak framboos lusten ze hier ook. Roosvicee vinden ze alle3 niet lekker, ik ook niet
Ik koop siroop zonder kunstmatige zoetstoffen en zonder glucose fructose siroop. Dit is dus karvan cevitam grenadine of tropical. Nu heb ik een biologische Maya de bij siroop maar die is vrij saai. En soms koop ik cool bear bij de Deen maar die vinden de kinderen niet lekker. Ik zelf wel want ik drink normaal allen water en thee dus een keer siroop is wel lekker.
De coolbear wordt hier in de jumbo's overal verkocht. Ook online trouwens. Ik vind zelf de cevitam met stevia en zonder suiker (grenadine) iets lekkerder, maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Gewoon uitproberen.
Nee? dat zeg ik daar niet mee. Betekent toch dat ik verwacht dat er een (zoveelste) discussie aan zit te komen. Jeetje dat ik dat moet uitleggen
Voor mij was dat niet duidelijk. Ik snap de toevoeging van de opmerking dan ook niet helemaal gezien de vraag van TS. Onnodig provocerend. Jeetje dat ik dat ook nog moet uitleggen zeg...
Doxhter krijgt bio diksap van de ah en ik drink zelf karvan cevitam aardbei met de groene dop. Mijn dochter drinkt al niet veel dus liever diksap dan niks.