Ok ik heb dus een leuke zwarte rok gekocht. Ik ben normaal niet zo van de rokken maar vond deze super gaaf en wil wat meer een andere kledingstijl gaan proberen. Vind mezelf nu soms wat te kinderlijk gekleed voor mijn leeftijd. Zou graag beetje vrouwelijker maar toch stoer gekleed gaan. Maar nou komt het , ik ben super onzeker als het aankomt op mijn kleding ( vandaar dat het altijd zo simpel is ) Met wat kan ik de rok op de foto combineren ??
Ik zou er een mooie witte blouse in doen en mooie sexy pumps eronder. Rode lippenstift. Dag kinderlijk, hallo sexy.
Pumps is even een dingetje , ben 1.86 lang dus draag wel eens hakken maar alleen als ik met mijn vriend de deur uit ga haha Die is 2 meter
Op een zwarte rok kan in principe alles! Leuke blouse en dan in de rok is altijd goed. Of draag het wat stoerder met een strak shirt en sneakers. Colbertje met een top eronder kan ook. Ik zie heel veel mogelijkheden, haha. Erg leuke rok ook trouwens
Ik vind zo een rok leuk met witte sneakers en een wit tshirt (mag best wijder) met tekst erop in de rok! Of als je op net gaat met een mooie bouse (elke kleur kan erbij) met zwarte pumps of espadrilles.
Wit shirt of blouse erop (met of zonder jasje). Veterschoenen of enkellaarsjes eronder. Een lang vest erop kan ook leuk staan. Bijna alle andere kleuren shirts kunnen ook trouwens. Met dit model rok zou ik ze er wel in doen.
Ik hou van dat soort rokken en heb er heel veel! Combineer ze met alle kleuren blousjes. Als t koud is met panty en laarsjes, bij warm weer met blote benen en sneakers/slippers.
Kan een zwarte panty met enkellaarsjes leuk zijn ? Vind het nu nog te koud voor blote benen Of word dit dan te donker ?
@Glimmer top dank je !! Nu nog de moed verzamelen om aan te trekken haha Maar goed ik wil veranderen dan moet ik het ook maar gewoon doen