In juli willen wij gaan camperen in Frankrijk, met een tent. Mijn dochter is dan ongeveer 5 maanden oud. Heeft iemand nog tips wat echt handig is om mee te nemen. Ik heb al een Deryan en neem de grote buggy mee, zodat ze daar ook in kan zitten. Wat is nog meer handig om mee te nemen? en wat moet ik zeker aanschaffen?
Zitten in een buggy? Ze is toch pas 5 mnd dan? Lijkt mij een beetje te vroeg en zou haar dan nog lekker in de wagenbak laten liggen. Verder zou ik een zwembadje mee nemen als box, kun je haar lekker buiten in laten liggen zonder dat ze gras enzo op eet. Afwasteiltje om in te badderen en handjes even af te spoelen. Deryan is inderdaad erg fijn: lekker buiten in de schaduw slapen ipv in de hete tent. Aankleedkussen, pedaalemmerzakken voor de vieze luier, luiers, billendoekjes. Genoeg kleding, hydrofiele luiers (handig voor vanalles en nog wat). Fleecedeken/grotot kleed om samen op te liggen en te spelen.
Ik heb naast de wagenbak ook een buggy, deze kan ik erg plat maken, zodat ze daar goed in kan liggen. De gewone buggy is inderdaad nog te vroeg. klein zwmbadje is inderdaad een idee. Ik heb een leuk speelkleed gekregen dat gaat ook mee. bedankt voor de tips Denise