Hoera! We hebben een huis gekocht! En in dat huis wil ik heel graag een raamsticker met een leuk plaatje en de naam van mijn zoon. Die is tegen die tijd al ruim een. Ik zie veelal geboortestickers met naam op internet, maar dat zijn vaak ooievaars, wiegjes etc. Superleuk voor een pasgeboren baby maar voor ons dus niet de bedoeling. Ik zoek een sticker met naam in een mooi lettertype, (licht)blauw en een plaatje van een diertje of een bos/boerderijthema. Ik vond de stijl uit Ariadne at Home kids, Zara Home, Laura Ashley erg leuk, dus die stijl zoek ik een beetje. Welke site moet ik absoluut checken?
Je zou kunnen kijken op geboorte raamsticker-geboorteraamstickers-muurstickers-geboorteraamsticker-babystickers-baby stickers-geboortestickers-geboortesticker daar hebben ze verschillende soorten stickers. Misschien dat je daar iets tussen ziet staan.
Daar kun je ook zelf je sticker ontwerpen en laten drukken. Dat hebben wij gedaan voor de geboorte van de tweede en je krijgt er nog een leuke deursticker bij ook.
Mmm, ik kwam nu op kidskamers.nl stickers van Nouvelle images tegen. Dat zijn leuke plaatjes. Op Foppiez dan weer leuke met naam. Misschien wordt het er een van Nijntje of Dikkie Dik. Eens kijken welke zoonlief straks het leukst vind (gaat fanatiek boekjes van Nijntje en Dikkie Dik voorlezen... ). We hebben nog wel een maand of drie om te kiezen gelukkig!