Ligt het aan mij of zijn er gewoon minder baby kleertjes voor jongens? Als ik bij de H en M kijk is er een hele hoek voor baby meisjes maar voor jongens is er maar zo weinig. Jongetjes mogen toch ook leuke kleertjes? Ook in andere winkels vind ik de baby jongen kleertjes maar minimaal. Iemand tips waar ze wel veel baby jongen kleertjes verkopen? Alvast bedankt!
Hier ook vaak last van hoor... Maarja een meisje kan een rokje aan, jurkje, broekje, legging noem maar op... Een jongetje kan alleen een broekje aan thats it... Maar hb helaas geen tips voor je...
Vind het wel jammer dat er weinig te vinden is. Tuurlijk snap ik dat meisjes meer aankunnen, maar ze kunnen toch ook leuke broekjes maken in verschillende soorten/kleuren etc? Misschien zelf maar een kinderkledinglijn gaan maken
Ik zoek me altijd rot naar leuke jongenskleding ik hou van kleurtjes en niet van donkere kleurtjes maar vaak slaag ik toch wel bij de H&M, Primark en prenatal...nu hij bijna in 86/92 zit heb ik weer wat meer keus gelukkig sterke met zoeken Wiplala
zelfde probleem in België ,bij h&m hier zelfs voor baby-jongens zo goed als niets! Ik ga nu regelmatig bij zeeman en hema shoppen en bestel soms via baby-dump en 3suisses voor onze toekomstige kleine vent . Wel vind je bij merkwinkels veel voor beide ,maar ik ga echt geen polo'tjes van 50euro halen waar hij toch binnen de maand is uitgegroeid!
Gelijk hebbie ook dikke onzin om zoveel geld uit te gevan voor een polo waar hij waarschijnlijk niet eens een maand in zit...maar jah je hebt er gekken bijzitten Toch vind ik bij de wibra ook wel eens leuke kleding...vooral de pyamatjes zijn daar heel fijn
Zelfde hier, krijg nu 2 jongens na een meid en vooral in de kleine maatjes (tsja, tweeling, al zijn ze nog steeds goed aan de maat, 8 ponders zullen het niet zijn) is het maar weinig en saaaaaaaai. tis bijna allemaal wit met grijs, beige en/of donkerblauw. Ik heb graag een beetje kleur erbij, dat hele bleke stond m'n dochter helemaal niet en ik vrees dat het met haar broertjes hetzelfde zal zijn. Gelukkig heeft mijn moeder een marktplaatsverslaving en ze heeft toch nog best wat gekleurde kleertjes kunnen vinden die er nog heel mooi uitzien. Bij de wat grotere maatjes is gelukkig wel wat meer keus/kleur zag ik al. Maar vergeleken met de meiden blijft het magertjes.
Ik vind het (tot nu toe) eigenlijk wel meevallen.. We hebben net gehoord dat we een zoon verwachten en mogen nu dus aan het shoppen, maar ik heb toch wel wat leuke shops en merken voor jongens kleding: Zwangerschapskleding en zwangerschapsmode 2012 - Noppies Kinderkleding en Babykleding 2012 | Online kinderkleding bij Happybee.nl http://www.hummbee.com/ Maar misschien heb ik een andere smaak, dat zou natuurlijk kunnen
Tsja, als je goed zoekt is er op zich wel wat te vinden, maar ik zit ermee dat ik er 2 krijg die ik niet identiek wil kleden maar vind het wel leuk als bv de eerste pakjes bij elkaar passen of nu en dan allebei hetzelfde shirtje maar in een andere kleur ofzo. Dan is er meestal nog wel 1 fris kleurtje te vinden, maar die 2e wordt lastig: die is dan vaak wit/grijs/donkerblauw.
Ja, in de winkels hangt weinig voor jochies, maar online is er wel veel keus vind ik. En (helaas) ik ben wel 1 van die gekken die dure kleding koopt voor haar jochie, maar dat doe ik pas vanaf deze maat (74).
Als je goed zoekt kun je inderdaad echt wel wat vinden, maar het is wel een feit dat als je een willekeurige winkel in loopt, zoals de H&M of de Hema, het jongenshoekje veeeeeeel kleiner is dan dat van de meiden. Op Kinderkleding koop je bij kleertjes.com | kleertjes.com kun je wel veel leuke jongenskleertjes krijgen. Noppies, Babyface (BFC) en Mexx hebben hele leuke dingen (vind ik), en de Prenatal heeft ook wel aardig wat. Ik koop ook veel bij Name It (wel in de uitverkoop trouwens, vind ik best prijzig). Maar je moet er inderdaad wel naar zoeken, best irritant soms, als je weer tegen het 1000ste leuke jurkje aanloopt
Hier is ook weinig te vinden. Houd niet van online shoppen. Maar heb bij V&D ook wel leuke dingen kunnen vinden. Misschien daar eens kijken. Succes.
Er is inderdaad minder te vinden voor jongens, maar desondanks heeft mijn zoontje een heel goed gevulde kledingkast
Ik heb eigenlijk niet zo veel problemen met kleertjes vinden hier in Vlaanderen; Zeeman, Wibra, Hema, H&M, 3 Suisses, La Redoute, Kiabi, Bel & Bo... Heb ook leuke kleertjes uit de UK gekregen van mijn nichtje. Heb ook rompertjes en tshirtjes van Threadless uit Amerika. Heb eigenlijk elke maat telkens te veel
Idd vaak meer online als in de winkels...je kan het wel vinden maar vanaf een maat of 68 is er meer keus.. Ik vind de kinderafdeling van Zara erg leuk, maar die hebben alleen online...
Ik vind dat je veel leuke jongenskleding hebt als het merk is. En ja daar hangt dan weer een lekker prijskaartje aan. Voor meisjes heb je al veel leuke kleding voor een normaal prijsje. Meestal haal ik dan basic shirts enzo bij Wibra, Zeeman, H & M en C&A en dan combineer ik het met een merkvest of iets dergelijks. Meestal van marktplaats, dat dan weer wel haha.
Weet je wat het vaak ook is? Je smaak.... Als je gewoon een simpel joggingsbroekje + vestje en leuk rompertje al prima vindt, dan kan je los gaan: Wibra, zeeman, H&M, Hema, V&D, C&A, bijenkorf. Eigenlijk alle winkels hebben dan wel iets leuks. Als je echter een specifieke stijl leuk vindt voor je zoontje... ja maak je borst dan maar nat. De hoekjes in de winkels zijn indd klein voor jongetjes. Zelf hou ik bijvoorbeeld totaal NIET van beestjes, beertjes en schattige dingen op truitjes etc. Dan moet je vaak wat langer zoeken