Ik ben op zoek naar een site waar ik makkelijk een fotoboek kan maken. Kwaliteit moet ook goed zijn. Wie heeft er tips?
Na Kruidvat, Hema en cewe/AH te hebben uitgeprobeerd, ben ik uitgekomen bij Fotofabriek. Die bevalt nog steeds, dus daar blijf ik voorlopig bij.
Ze zijn allemaal duur. Ik vind kwaliteit belangrijker, je maakt het toch ‘voor het leven’ en duur is het toch. Wel wacht ik meestal op een aanbieding. Maar verhoudingsgewijs tot andere aanbieders dus geen idee of ze duur zijn of niet.
Ik ben ook Albelli fan. Ik wacht ook altijd op een aanbieding. Boek helemaal afmaken en dan wachten tot de mail met de kortingscode komt.
Hebben jullie niet dat bij Albelli donkerdere foto’s een soort ‘vlek’ worden? Dat was voor mij de reden om over te stappen namelijk. Scheen aan de manier van printen te liggen, dat bepaalde kleuren teveel hetzelfde werden. tja, daar vind ik het te duur voor. Bij andere ook nooit last van gehad.
Albelli eenmaal gedaan, viel tegen. Vroeger bij webprint, dat heet nu anders. Sinds het is overgenomen is kwaliteit slechter geworden. Nu al aantal jaar bij fotofabriek, erg blij mee.
Ik heb ooit albelli gedaan maar dat was heel korrelig en de kleuren kwamen er sowieso anders uit. Daarom overgestapt toen
Ik gebruik Journi print. Super makkelijk die zet alles automatisch ook op datum! Hele mooie kwaliteit.
Ik gebruik albelli. Helaas 1x gehad dat de teksten niet leesbaar waren. Heb hun gemaild ze hebben gelijk een nieuwe geprint kosteloos een nog een kortingscode voor de volgende aankoop. Zeer tevreden erover
Ik gebruik Journi en wacht altijd op een 30% korting actie. Kan via mijn telefoon de foto’s in de app zetten, ideaal!
Once upon! Echt fan van hun fotoboeken. Beperkt keuze in layout, lettertype en een vaste stijl. Waardoor de boeken altijd mooi op de boekenplank staan. En geen keuze stress tijdens het maken. Eerder alleen via de app te maken, nu ook via de computer. Ik werk de fotoboek (jaarboeken van de kinderen) per maand bij. Daardoor loop ik niet achter. En tijdens de vakantie per dag, in de avond tijdens mijn eigen ontspan momentje. Dus na de vakantie heb ik meteen mijn vakantiefotoalbum af.