Hoi hoi, Daar was ik weer! Het andere topic is gesloten (goh, hoe zou dat komen) dus laten we afspreken dat we het nu netjes houden...dus geen webshops met allerlei soorten Tarzans enz! Een nieuwe vraag voor de meiden met een webshop. Welke software hebben jullie daar voor gebruikt!? Is het gratis of moet je er voor betalen? Bevalt hij? Welke opties heb je allemaal!? Alvast bedankt voor de reacties?! Liefs Loesie
Jaren terug begonnen met Virtuemart, maar na een update een paar jaar terug vond ik het een rotsysteem geworden. Daarna alles (wat gratis is) wel uitgeprobeerd. Prestashop heeft een tijdje goed voldaan, maar de opties zet hij op alfabetische volgorde en vind ik niet handig/netjes: moet gewoon XS-S-M-L-XL zijn en niet L-M-S-XL-XS Nu gebruik ik sinds een tijdje Opencart.
Bedankt voor je reactie. Is wel een engelse site of niet?! Ben niet zo goed met die dingen en engels dan helemaal al niet! Nog meerdere mensen?!
ik gebruik zencart en opencart websites, die moet je zelf op je eigen server installeren e.d. Een eigen webshop via een website of software vind ik niet zo pro eigenlijk... Als ik mijn site had moeten bouwen was ik rond de 1500-2000 euro kwijt geweest maar nu zelf gebouwd, template gekocht en aangepast en wat modules zelf geinstalleerd en voila na een paar weken een leuke site (nouja vind ik zelf dan haha) NU NOG PRODUCTEN, daar ben ik op aan het wachten, ik laat een eigen ontwerp babytextiel maken maar dat duurt echt eeuwen maar goed al het goede moet je even op wachten denk ik dan maar...
Mijn vriend heeft een webdesign bedrijf en heeft voor mij een webshop op maat gemaakt. Inmiddels gebruikt hij voor nieuwe klanten die ook een webshop willen hetzelfde concept maar past het aan aan de specifieke wensen van de klant. Alles volledig zelf in eigen beheer bij het houden. Voor mij uiteraard gratis, maar voor nieuwe klanten verkrijgbaar vanaf 899,- of 24,95 p/m