Ik wil graag een schoentje van een geboorte kaartje.. Is er toevallig iemand aanwezig die dit kan en wil doen?? Dat er kosten aan zijn verbonden vind ik niet erg, zolang het niet de spuigaten uit loopt.. Voor meer info mag je me PB-en.. Liefs Neeltje
Ik zou ook graag een pb willen van iemand die dit wilt doen voor mij.... Of maakt iemand ook nog andere leuke dingen van geboortekaartje? Mag mij ook pb-en
@Hopelessinlove; Die site had ik ook gevonden.. Misschien toch maar even contact opnemen dan.. @Pcootje; Incl. verzenden wordt het op die site die je aan gaf wel prijzig.. @79mama79; Inderdaad.. Gewoon wat er staat..
Ik heb het laatst voor een vriendin gedaan. Ben echt helemaal niet creatief, maar het is zo leuk geworden!! Gewoon even op internet opzoeken hoe het moet en zelf aan de slag! Als ik het kan, kan iedereen het En dan heb je echt een super leuk cadeau.
Ik heb maar 1 kaartje (het toegezonden kaartje) en ik heb echt geen geduld hiervoor, dus ben bang dat ik het verpest.. Vandaar dat ik dacht; He zp! Misschien wil een crea bea me helpen.. Interesse?
haha, nee sorry, ben ook echt geen crea bea. Stond echt van mezelf te kijken Heb gewoon wat kleuren kopieën gemaakt van het kaartje. Maar als je het echt niet ziet zitten zijn er op internet inderdaad genoeg mensen te vinden die dit professioneel doen.