Welke site voor geboortekaartjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door LvB, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Nooit last gehad van het feit dat we geen proefdruk kregen. Heb bij zowel HipDesign als bij La Carte proefdrukken besteld. Geheel gratis en papiersoorten erbij. Vervelend voor je dat jij die ervaring hebt !
     
  2. Mispoes

    Mispoes Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Wij gaan ze waarschijnlijk bij www.kaartmix.nl bestellen. Waarschijnlijk uit de collectie Sanna Lee.
    Ik denk wel een tussenprijs: het kan goedkoper, maar ook zeker veel duurder..!
     
  4. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  5. collo003

    collo003 VIP lid

    12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Slechte ervaring met geboortekaartjes.nl
    Ze hadden de geboortekaartjes op de verkeerde kant bedrukt...Kwamen we op vrijdagmiddag achter. Nou ja zeg! Het is verdorie toch niet het eerste kaartje dat ze bedrukken?

    Wij maandag gebeld, hoe het op te lossen. Tja, moeilijk moeilijk want die kaartjes waren niet meer op voorraad dus die moesten ze bestellen en kon wel een paar dagen duren :$:$:$.
    Omdat we het daar niet mee eens waren mochten we de order ook kostenloos annuleren......:$:$:$ Dan zaten we helemaal zonder kaartjes...
    Na lang gesteggel zouden ze dan gaan kijken of ze de kaartjes ergens vandaan konden halen. Gelukkig is dat op dinsdag gelukt en ik moet zeggen dat ze de volgende ochtend gedrukt zijn en per expres post een uur later hier afgeleverd werden.

    Maar ik weet niet of ik hier nog eens zou gaan bestellen. Vond de houding wel een beetje naar, alsof het niet erg is dat het een weekje later zou komen.
     
  6. Fleurkoekepeer

    Fleurkoekepeer Nieuw lid

    2 aug 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht even reageren, wij hebben al twee keer besteld bij KaartMIx erg professioneel en ze hebben leuke/originele kwaliteit kaarten. Eerder geprobeerd te bestellen bij Kaartje2go en later bij HIP oid wat een drama. Super slecht behandeld en slechte kwaliteit. Overgestapt naar KaartMix, waarover wij zeer tevreden zijn. Kaartmix heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en wij zijn goed behandeld. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Onze geboortekaartjes waren super! :D

    Groet, Fleur.
     
  7. Rodayna

    Rodayna Niet meer actief

    Iemand ervaring met kaartjes2go.nl?
     

Deel Deze Pagina