Ze hebben net aangebeld om het te melden(lees een vriendin belde aan dat er een surprise feest is straks).......ik kook nu al. Ik ken die feestjes van ze Dat is gewoon tot op zijn minst 04.00u muziek op standje discotheek met heel veel gejoel. Rond 00.00u begint er iemand op een trommel te rammen wat alleen al bestraft moet worden omdat het nergens naar klinkt! Het schreeuwen wat ze tegelijkertijd doen is helemaal om te janken. En dan komt weer die muziek. Beat: Tjingelingenlingen boemboemboem "zanger":hasjagalleme hasjagalleme wele wele lagsjagalleme.. Beat: tjingelingenlingen boemboemboemboem (BAM lig ik naast mijn bed) En dan komt het geluid waar ik op wacht.....tring,tring,tring.......YEAH de bel van de onderburen YES de politie is er!!!!!!!! Nog het leukste......om 06.30u gaat mijn wekker en moet ik me klaarmaken om naar mijn werk te gaan.....zielige ik..... Ps. herkenbaar verhaal? Klopt, heb hier al eens een topic over geopend. Soms moet je je frustraties even kwijt
Gooi het er lekker uit! Hahahahaha Deze buren melden het dan nog.. mijn vorige buren niet.. grrrrrrrr vervelend he.. word je haast je bed uit getrild! Succes vannacht hopelijk valt t mee haha
En als je dan naar je werk gaat, even aanbellen bij ze... Het was weer gezellig hè.. En o, ja leen nu snel de trommel.. Scheelt weer wat lawaai
Ahh wat vervelend! Ik herken het wel, al heeft mijn onderbuurman al een hele tijd geen feestjes gegeven *klopt af *
Ik wens je veel sterkte vanacht! Ik vind dat ook irritant hoor als dat de hele nacht met zoveel kabaal doorgaat! Ik heb weleens buren gehad die dat ook om de haverklap deden en ook doordeweeks. Pffff....
Ik ken het wel van onze bovenburen toen wij nog in een appartement woonden. Na het zoveelste onaangekondigde feestje heeft mijn man even zijn glazen uit de kasten laten trillen.... Om 7 uur 's ochtends. Toen de de buurman over de trillende glazen en het tijdstip kwam zeiken, zei mijn man dat hij zijn waffel moest houden gezien zijn eigen feestjes. Wij hielden gewoon een party for 2! Sindsdien ging het er een stuk bescheidener aan toe bij hem. Succes vannacht en morgen?
Weet nu al dat ik dat straks dus ook ga doen Vorige x hadden de buren (2verdiepingen boven ons) ook al gebeld omdat ze er veel last van hadden Enne we wonen in een goed geïsoleerde appartementencomplex van 2007.
Ik ken het probleem. Had vroeger (toen ik nog in een flat in Engeland woonde) een bovenbuurman die in het weekend graag zijn neus poederde en na een avond stappen veel vrienden mee naar huis nam. Het was ook nog eens een enorme racist en die zongen dan van die fascistenliedjes enzo... Overdag was het overigens best een meegaande vent, maar ik heb hem ook regelmatig vreselijke dingen toegewenst als ik weer eens wakker lag 's nachts...
Idd morgenvroeg als je gaat werken, met een stukje tape over de deurbel plakken, zodat ie lekker blijft rinkelen.
Dit inderdaad, kan toch niet zeg. Huur dan een café af als je in een app.complex woont en toch een feestje wil geven. Kan nu eenmaal niet (in ieder geval niet tot de vroege ochtend). Goede tip Lioness!
Ik hoor ze, maar is geen herrie te noemen. Als ze dit volhouden dan laat ik ze morgen slapen Haha ik typ het en de trommels worden erbij gepakt, hahaha. Ze zijn vroeg dit keer.......