Welke sites en magazines over kleuren, stylen, huis inrichten e.d. mag ik echt niet overslaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spikkeltje, 1 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik wil iets héél anders met ons huis, maar wat? Geel vinden we allebei heel mooi op de muur, maar kiezen we voor zonnig geel of meer pastel? En wat doen we met de andere kamers- een blauwtint in de slaapkamer (rustig) of ook daar geel (vrolijk)? Ons huidige huis is echt een ratjetoe en dat wil ik niet meer, ik wil er meer rust/eenheid in brengen. Maar wel een eigen stijl, niet zo'n standaard VT-Wonen met grijs, wit, boeddha-achtige koppen en een enorme vaas als blikvanger.

Als ik op stijlen zoek dan zijn er meerdere dingen die mij aanspreken. Bijv het blingbling en de felle kleuren van de bohémien stijl. Alleen hou ik dan weer niet van vachtjes. De rust en eenheid van meer coastal vind ik ook leuk, maar dat vind ik dan weer te veel wit en te weinig kleur. Spaanse villa-idee vind ik online supermooi maar ik weet dat ik somber ga worden van te donkere (Bijv terracotta) kleuren op de muur. Taupe en olijf en zo vind ik te "volwassen", ik ben 40+ maar dat soort kleuren is zo NIET mij. Weet iemand leuke sites en magazines om inspiratie op te doen en te kijken hoe verschillende stijlen een beetje kunnen mixen?

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Pinterest natuurlijk!

Spikkeltje en NiekeKris vinden dit leuk.
  3. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.100
    113
    Qua kleuren en combinaties kijk ik vaak op Design seeds op Pinterest.

Spikkeltje vindt dit leuk.
  4. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Op Instagram kun je ook veel leuks vinden. Maar idd tip 1: Pinterest

qua magazine kun je eens de eh&i kopen.
    Eens in de zoveel tijd vind ik het wel leuk. Maar wel veel herhaling als je langer leest

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pinterest idd!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Pinterest inderdaad. :roflmao:

7. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Nou, jullie zijn zo eensgezind, ben maar meteen op Pinterest gaan kijken. En ik heb echt al heel veel leuke dingen gezien! Ook heel veel kleurenpaletten daar zie ik, erg fijn want ik kan vaak niet inschatten welke kleuren goed bij elkaar passen. Maar volgens mij gaat het nu helemaal goed komen, alleen heb ik nu mijn zinnen gezet op een héél dure lamp :roflmao:

Deel Deze Pagina