waaaaaah we hebben een nieuw huis!!!!!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

liep hier 2 weken geleden nog te zeuren dat ik over de zeik was met mijn huis, en pissig op direct wonen, en kreeg net voor kerst het verlossende telefoontje: we krijgen een appartement van de woningbouw.

het is wel een vrije sector woning, dus nog wel iets duurder dan gemiddelde woningbouw, maar het moet echt geweldig zijn. (en nog steeds goedkoper dan we nu betalen). het heeft 3 slaapkamers, een giga woonkamer, een super balkon, en omdat we op de 11e verdieping (met lift gelukkig) zitten, ook nog eens een fantastisch uitzicht.
    ik zou eigenlijk donderdagmiddag gaan kijken, maar werd net een uur vt voren opgenomen in het ziekenhuis, dus vriend gaat vd week langs, en dan is hij van ons :D

wel vervelend, lig nu dus nog in het zh, en krijgen over 3 weken de sleutel. dus of: ik lig nog hier, of ik ben bevallen en heb een baby van max 3 weken tijdens de verhuizing, of ik ben 37 weken zwanger..

maar hoe dan ook, ons nieuwe meisje komt in een normale woning, waar je naar binnen kan zonder brandtrap te beklimmen, en met ruimte voor een babykamr. :)

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wow! Wat geweldig zeg!!!! Dat is nog eens een goed begin van het nieuwe jaar! Geniet van het fijne nieuws! Het is inderdaad heerlijk als je gewoon een fijn plekkie hebt om te wonen en je kind(jes) groot te brengen! :)

3. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Gaaf hoor gefeliciteerd!

Doe rustig aan en geniet daarna van je huis en kindjes

4. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Das mooi 2010 beginnen! (ondanks dat je in het ziekenhuis ligt..)

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!!:D echt geweldig voor jullie!:)

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wat heerlijk!
    Als ik jou was zou ik gewoon vragen of je de sleutel wat eerder kunt krijgen, ivm je zwangerschap.
    Ja heb je...en nee kun je krijgen ;)
    In iedergeval heel veel succes met het klussen en het inrichten van jullie nieuwe huis.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geweldig! Gefeliciteerd!

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    van harte gefeliciteerd!!!
    Ben heel blij voor jullie en goodbye brandtrap!
    Wel minder dat je nu in het ziekenhuis ligt maar een heerlijk vooruitzicht!

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

gefeliciteerd!

11. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Super joh, wat een opluchting moet dat zijn!!!

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

dank jullie wel meiden, ben ook echt helemaal blij!

vind het wel jammer, vriend gaat maandag kijken, en ik kan niet mee.. dus moet nog 3 weken wachten tot ik weet hoe het er uit ziet, maar het zal het waard zijn :D

13. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hij zal toch wel een paar foto's kunnen maken? Oke.. dan kan je nog het huis niet in het echt zien, maar heb je vast een idee van hoe en wat.. :) Kan je vast gaan bedenken welke meubels je waar neer gaat zetten dadelijk! ;)

Deel Deze Pagina