Ik ben de uitnodigingen voor de eerste verjaardag van mijn mannen aan het maken, nou ja poging tot haha en dankzij een aantal meiden hier een paar goede site's gevonden! Ik zit alleen met de tekst... En als ik een beetje google kom ik eigenlijk alleen op teksten uit voor een eenling... Dus wie is er creatief met tekst haha een leuk gedichtje of iets dergelijks dat de mannen 27 september jarig zijn en dit wordt op 25 september gevierd! Ik hoop op positieve reacties!!!
Wat een feest, het is echt waar! Noah en Kyan worden 27 september allebei 1 jaar! 25 September vieren we daarom dubbel feest en het is pas compleet als jij ook bent geweest ( jullie ook zijn geweest). We blazen kaarjes uit voor twee, dat is best veel, dus help je (helpen jullie) mee?
@Linnepinneke: Op welke site maak jij de uitnodigingen? Onze zoon is trouwens ook 27 sept jarig en wordt ook 1 jaar . Ik kan ook niet echt een tekst vinden.
Dat gaat vistaprint worden! Een van de weinige site's die pdf bestandjes herkent... En Wat een mooie datum op jarig te zijn 27 september haha nog maar 6 weken en dan zijn onze mannen alweer een balou, gaat snel he!!!