Sinterklaasintocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ellen291982, 17 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hoe was de sinterklaasintocht bij jullie?
    Hier was het zeer geslaagd. Eerst kwam de boot met pieten en daarna de boot met meer pieten en......sinterklaas!
    Emma begon gelijk te zwaaien. Dat koppie was zo mooi om te zien.

Bijgevoegde bestanden:

2. Ellen291982

Deze vond ik ook erg schattig!

Bijgevoegde bestanden:

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wat een leuek foto's!
    Het was hier vooral erg koud. Zo koud dat mijn dochter haar pietenmuts verruilde voor een capuchon. Na een glimp van de Sint zijn we vlug een warme chocolademelk met slagroom gaan drinken. (dit was mijn dochters briljante idee)

Binnenkort gaan we naar een (kleinschalig) theater waar ze ook haar schoen mag zetten. Ik wil ook graag naar het Pietenhuis.

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Koud, maar zeer geslaagd! Genoten van de pieten en sinterklaas die aankwamen in een brandweerwagen! Op de foto met de pieten en sinterklaas en handen vol perpernoten gekregen! Ze heeft er onwijs van genoten! Zo leuk om dat pretbekkie te zien!

5. Ellen291982

Toen de zon er niet meer bij was was het idd goed koud. Slim plan van je dochter:)

Wat is het pietenhuis en waar is dat?

6. Ellen291982

Geweldig:)

En met de brandweerauto? Dat is bijzonder, wat leuk zeg!

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Er zijn verschillende pietenhuizen in Nederland. Ik woon totaal niet bij jou in de buurt dus google je zelf even?

In het Pietenhuis mag je zelf naar binnen. Het is de plaats waar de sint en pieten slapen. Ook mag je de werkkamer bekijken, de bedden zien, de keuken waar pepernoten gebakken worden etc. Er lopen een heleboel pieten rond. De prijs is hier 2,50 p.p. Het lijkt me leuk om zo de fantasie wat levendiger te maken.

Als zoiets niet bij jou is kun je ook even kijken bij de poppentheaters. Daar worden vaak mooie voorstellingen gegeven.

8. Ellen291982

Wat ontzettend leuk zeg!:)

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij ons heeft Sinterklaas een hele grote optocht met tractoren, paarden, acrobaten enz enz. De hele optocht trekt zo'n 2,5 uur door de stad en eindigt met muziek en een toespraak vanaf een balkon. Manneke vond het helemaal fantastisch. Vooral toen Sinterklaas hem recht aan keek en gedag zei. Hij was helemaal hyper: Sinterklaas heeft me gezien, nu weet hij dat ik extra lief ben geweest. Ik vond het helemaal super. We zijn daarna in de bieb geweest en hij begon tegen iedereen te vertellen dat Sinterklaas aan was gekomen, en dat hij de pieten had gezien. Echt heel erg schattig.

10. Ellen291982

Leuk! Wat schattig dat hij zo reageerde! Smelt je als mama of niet!

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier was het erg mistig maar wel geslaagd al vond ze de pieten toch eigenlijk maar niets haha wel met sinterklaas en papa op de foto geweest.. alleen durfde ze niet :)

maar hier een foto van ons witte pietje ;)

12. Ellen291982

Haha de pieten nog wat spannend?
    Schattig pietje:D
    Je ziet haar echt vol aandacht kijken.

13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier vandaag de intocht gehad. Onze oudste vond het erg leuk, was ook veel te zien. Pieten deden vanalles. Ze vond het ook helemaal niet eng, ook nog met piet op de foto geweest.

14. Ellen291982

Een weekje later bij jullie dus!
    Echt wel fijn dat ze niet bang was:)

15. knap

knap Niet meer actief

Hier was het vorige week zaterdag maar wat was het koud brrr.
    Mist met regen. En vond dit jaar de intocht in Delft vergeleken met andere jaren magertjes kon merken dat er bezuinigd werd op de sint.
    Maar me dochter vond het leuk. Dat telt. Ze schrok zich nog een ongeluk z.n sisi wagen toeterde te hard de meeste kinderen schrokken zich een ongeluk dus ik vloog een beetje uit tegen die piet:):):) man er lopen hier kleine kinderen rond het is geen carnaval. :)

16. Ellen291982

Jammer dat je toch ziet dta er bezuinigd wordt. Hier gelukkig niet, vond het zelfs beter voor elkaar als vorig jaar.

Haha! Die piet is zich vast ook rotgeschrokken:D

Fijn dat het verder wel geslaagd was:)

Deel Deze Pagina