Nog een keer openen, maar nu met nog maar 2 weken voor de boeg... Ik ben vandaag dus 38.1 weken zwanger, van mn 3e. Heb nog geen voortekenen eigenlijk. Ja, ben er veel mee bezig en zit echt wel te wachten... m'n 2e kindje, zoontje is met 37.5 weken geboren. Daar heb ik nu ook weer naar uitgekeken... helaas. De kleine ligt iets ingedaald, op mn blaas. Slaap redelijk, ja in de nacht vaken plassen. Alles is er eigenlijk klaar voor... En jullie??? Groetjes Claire
Ik ben 38.2 weken zwanger en ik ben er ook helemaal klaar voor. Maarrr denk dat ik nog wel ff mag wachten. Mijn zoontje kwam met 41.3 weken. Ik voel me eigenlijk nog heel goed en ben nog lekker actief. Maar merk wel het verschil met de zwangerschap van mijn zoontje. Hij is pas ingedaald met de bevalling en deze kleine dame is al ingedaald. Dus eind van de dag doet mijn schaambotje nogal zeer en vaak last van een uurtje krampjes (voorweeën??? bij vorige zwangerschap geen last van gehad). Dus ik wacht maar 'geduldig' af.
Ja ik mag me hier ook melden. Ben vandaag 38 weken en ik ben echt aan het afwachten. Heb veel last van bandenpijn en een kind tegen me ribben aan! Ze is wel al ingedaald maar toch kan ze vreselijk tegen me ribben afzetten. Maar we hebben het er voor over!
hier nog iemand... ik ben alleen erg vermoeid, regelmatig last van hoofdpijn en af en toe wat duizelig. Gisteren nog even ingestuurd naar het ziekenhuis om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten. Ik zit er hier dus aardig doorheen... Hoort er vast ook wel een beetje bij. Gelukkig gaf de vlos al aan, dat als ik dat wilde, ze met 40 weken wel konden kijken wat er mogelijk was -of strippen al een optie was. Daar ben ik érg blij mee.... Op dit moment is het een beetje zoeken naar een oplossing ook telkens om onze oudste te verzorgen en toch voldoende rust te hebben (ze slaapt eigenlijk niet meer smiddags) -dus manlief moet al veel bijspringen en oplossen met z'n werk, om te voorkomen dat hij alle vrije dagen al kwijt is vóór de bevalling... maar oke, dochterlief kwam met 41+3 ter wereld, dit kindje gaat vást eerder komen -maar ik hoop dat de bevalling gewoon uit zichzelf begind komende week..
Voor mij is het officieel nog 4 weken maar de gyneacoloog gaat me met 38 weken inleiden..... (indien mogelijk) dus voor mij is het ook nog 2 a 2,5 week. Spannend! Onze kleine ligt overigens nog niet ingedaald maar dit schijnt vrij normaal te zijn bij een tweede.
Ik mag me officieel pas morgen melden hier Het einde is in zicht, ladies Zit er hier aardig doorheen, door bekken instabiliteit en nog 2 kleintjes (oudste net 3 en de nu jongste bijna 18mnd), maar die 2 weken kunnen er ook nog wel bij.Persoonlijk heb ik sterk het gevoel, dat hij wel eerder komt. Dochter is met 39wkn rond geboren en zoontje met 39+5, dus mag hopen dat het weer rond die tijd gebeurd...Hopen, zegt het al he...Misschien is dat sterke gevoel, pure hoop hahaha Maar goed, we zien wel.Beebje beslist