Ik wil graag de slaaptrainer aanschaffen, want word helemaal gek van die korte nachten. Dochter is al voor 6 uur wakker en daardoor zoon ook. Maar welke slaaptrainer is nou goed, leuk en waar kun je er 1 kopen? Ik kan op Internet alleen van Nijntje en BabyZoo vinden..
wij hebben ook die van nijntje maar geen last van het tikken, maar je hoort hem goed ja..... nijn maakt wel veel lawaai als de ogen open gaan, jammer als je kindje daarvan wakker wordt als je het muziekje uit zet in het weekend...
ik gebruik die van kidsleep, voordeel hiervan is dat je kan kiezen tussen met of zonder geluid. Ik heb het nu op zonder geluid staan, dus als het schaapje wakker wordt dan verspringd het lampje en geeft het geen geluid, dus als mijn zoon dan nog slaapt wordt hij dan niet wakker van het geluid en slaapt dan door en als hij wakker wordt hoor ik wel eens schreeuw: mama schaapje loopt! werkt hier perfect, ook als hij eerder wakker is en het schaapje slaapt nog ligt hij nog wat te kletsen in bed en komt er niet uit pas als het schaapje loopt! Mijn zoon was ook steeds 6 uur wakker daarom deze wekker gekocht, en vanaf dag 1 werkt het hier prima!
Wij hebben de kidsleep. Zie ook dit topic http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/270871-wake-up-light-idem-dito-voor-kids.html Het is geen wondermiddel, maar het zorgt er wel voor dat m'n zoontje langer in bed blijft zitten. Hij slaapt dus niet langer, maar we hebben er wel minder last van .
Ik heb Momo de Sleeptrainer: Kinderwekker | Trendy betaalbare kraamkadootjes zoals babykleding en luiertassen bestel je bij Groovie kids.nl! Zie verder voor ervaringen inderdaad de link van MacG. Hier werkt het prima. Hij tikt wel, maar zij slaapt er prima doorheen. Ikzelf moet er niet aan denken om er naast te liggen, maar goed ik vind een tikkend horloge al een drama. Als de ogen open gaan hoor je ook een schurend geluid, maar ook daar wordt ze in principe niet wakker van. Momo is haar grootste vriend op het moment. en ik denk dat dat nu ook net de kracht is van deze. Hij moet gekust en geknuffeld, het is natuurlijk ook een echt beestje. Succes met je keuze!