Welke slaaptrainer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlena, 27 apr 2024.

  1. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.570
    1.715
    113
    Onze zoon is al een tijdje weg vroeg wakker, tussen 5 en 6 in de ochtend. We hebben van alles geprobeerd qua slaap maar niks helpt. Nu hadden we bedacht dat we ook nog wel een leuke slaaptrainer kunnen proberen.

    Nu hebben we Sam het schaap gekocht maar ook weer gelijk teruggestuurd. Het licht werkt niet goed. Ondanks dat we het op continue hadden ingesteld ging het rode en groene licht na 5 minuten uit. We willen graag een slaap trainer die:

    - hele nacht rood licht geeft
    - bij wakker worden groen licht, niet slechts een half uur, maar wat langere tijd voor als kindje later wakker zou worden
    - eentje waarbij oogjes sluiten in de nacht en open gaan in de ochtend

    Ik had er nu 2 op het oog:

    https://www.bol.com/nl/p/slaaptrainer-kinderwekker-slaapwekker-oplaadbaar-nachtlampje-kinderen-slaaptrainer-schaap-kinderen-met-dimfunctie-daily-logix/9300000044963321?referrer=socialshare_pdp_androidapp

    https://www.bol.com/nl/p/numsy-lou-slaaptrainer-kinderen-slaapwekker-met-nachtlampje-kinderwekker/9300000138976798?referrer=socialshare_pdp_androidapp

    Alleen ik las dat de eerste snel stuk gaat en de tweede maar een half uur groen licht geeft... Iemand tips/ideeën/ervaringen?
     
  2. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.824
    21.426
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Marlena en Neuzeke vinden dit leuk.
  3. MB91

    MB91 Fanatiek lid

    Wij hebben de eerste, het schaapje, die je op het oog hebt. We hebben hem op een plank staan waar onze meid niet bij kan, maar wel kan zien. Doet het goed, batterij gaat onwijs lang mee. Niet snel kapot...althans, bij ons.
     
    Marlena vindt dit leuk.
  4. Patty91

    Patty91 Actief lid

    3 jan 2021
    212
    443
    63
    Vrouw
    Sorry na een Google zoektocht zijn Zazu en Sam dezelfde, oeps!

    Wij hebben Zazu het schaap en zijn er heel blij mee! Werkt goed en makkelijk en voldoet bijna aan al je eisen. Alleen het stukje groenlicht is volgens mij een half uur (en daarna als je hem aanraakt laat hij ook kleur zien).

    De nacht is hele nacht rood licht (of als je later wilt korter).
    Laatste half uur wordt hij oranje en daarna groen.
    Je kunt er ook middag slaapjes op in stellen met hetzelfde principe.
    Kortom bij ons dikke hit!
     
    Marlena vindt dit leuk.
  5. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.321
    3.558
    113
    Deze hebben wij inmiddels ook na Sam het schaap en Pinguïn Pam. Ook handig voor als ze ouder zijn en klok kunnen/leren kijken je direct een wekker hebt.
    Hier werd met name de oudste ook wakker van de 'klik' van de ogen van Sam het schaap. Deze heeft verder geen geluid oid. Gewoon blauw of geel, lekker duidelijk
     
    Marlena vindt dit leuk.
  6. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.630
    5.062
    113
    Vrouw
    Het lampje brand hier gewoon heel de nacht rood van die je eerst had. Moet jezelf instellen! Kan op 5 min, 60 min maar ook gewoon heel de nacht.;)
     
  7. Marlena

    Marlena Fanatiek lid

    27 mrt 2015
    1.570
    1.715
    113
    Jaa dat hadden we ook ingesteld op continue, maar toch ging het steeds uit na een paar minuten. Ik denk een fabrieksfout? Las dit probleem achteraf ook veel online. Ik was toen wel een beetje afgeknapt op het schaap, goedkoop is hij ook niet!;)
     
    Mammavantwee vindt dit leuk.
  8. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.630
    5.062
    113
    Vrouw
    Dat snap ik, jammer! Hier hebben we hem al 3 jaar in gebruik en nog geen problemen gelukkig!
     
  9. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    320
    195
    43
    Mocht je nog iets zoeken, wij hebben de Tommee Tippee Slaaptrainer. Met een app in te stellen via je telefoon. Kleuren kun je kiezen. Echt ideaal ding vinden wij!
    Heeft volgens mij precies wat je zoekt.
     
    Marlena vindt dit leuk.
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    20.240
    8.946
    113
    Bij ons nooit gewerkt. Ik zou vooral kijken wat haalbaar is. Tot en met 4 was het standaard tussen ergens tussen 5 en als je heel veel geluk had richting 6 uur.

    Inmiddels 10 en standaard rond 6.30 wakker en met geluk later.

    Hoe laat je hem ook naar bed doet.

    Overigens hadden we geen speciale wekker omdat je toen overal las dat ze wakker werden van de oogjes die open gingen.
    Wij hadden van vtech een knuffel. Die kon je instellen. Spelletjes op spelen, eten geven maar pas vanaf een bepaalde tijd tot een bepaalde tijd.
     
    Marlena vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina