Welke slaapwekker?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rainbow88, 14 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.136
    15.164
    113
    Wij hebben de pinguin! Gaat goed, haal m alleen wel bij een goede aanbieder, het kan zijn dat je een miskleun exemplaar hebt en dan wil je een goede klantenservice.

ze weet dondersgoed dat ze pas uit bed mag als hij groen is, maar blij ei komt ons ook alvast vertellen dat ie oranje is (of blauw om 04:00 tja je moet wat zeggen als mama je uit bed betrapt). De felheid kan je naar wens instellen, je kan m ook donker laten als je dat liever hebt in de nacht. Hier staat hij de hele nacht zonder base aan dan moet je ff erg in houden dat je m om de twee dagen oplaadt. Soms vergeten wij dat maar ze snapt dat de batterij moet opladen want anders wordt hij niet groen morgen. Dus ff snel op de lader van de telefoon (officieel niet de gebruiksaanwijzing) en dan zetten we m daarna weer in dr kamer en dan horen we ineens "pinuin je bent er weeeer!" diepe liefde die twee.

2. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.890
    1.804
    113
    Haha, wat schattig <3 =)

Ik had idd al veel reviews gelezen waarbij hij niet goed werkt, dus goede tip om wel op een goede aanbieder te letten :thumup:

Is hij makkelijk in te stellen? En te vergrendelen? Ik las een review dat het kindje 'm zelf op groen kon zetten, dat zie ik die van mij anders ook doen :p

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.136
    15.164
    113
    bij ons was instellen zo gedaan. Je kan op die grote knop drukken maar groen wordt hij niet. Dan zal het kindje met de instellingsknoppen zijn gaan rommelen (die heel onlogisch, ernaast zitten en een kind zo bij kan, leg dan maar uit dat groen om 04:00 toch niet klopt...groen is groen:roflmao:)

Wij hebben m gewoon op een plankje staan kan ze er ook niet mee klooien.

Als ze een boekje wil lezen of een makkelijk mee te nemen lampje wil hebben we nog een nijntje figuur. Daar zit een aan en uit schakelaar op, bedient ze zelf en gooit ze daar een keer per ongeluk of expres mee is t 12 euro die stuitert. Die had ik een keer meegesleept bij de kruidvat en ik moet zeggen, hij is behoorlijk terrorproof. Alleen moet je ff wennen als je om 03:00 nijntje door je kamer ziet zweven omdat mn dochter als een ninja er achteraan loopt en je die niet direct ziet. :roflmao:

Deel Deze Pagina