Hier de combisleeper, die wantjes bij de puckababy lijken me niet echt goed omdat baby's hun warmte kwijt raken in de handjes en het hoofd? Combisleeper kun je trouwens ook prima op MP kopen..
Ik heb aan 1 slaapzak niet genoeg. Mijn zoontje poept erg uitgebreid 's nachts dus heb ik vaak ' s ochtends zijn romper, pyama, slaapzak en als ik pech heb ook zijn hoeslaken vies. Met een zomerslaapzak heb ik inderdaad wel eens gehad dat het tot op het molton was doorgelekt. Het is elke morgen weer een verassing of hij schoon heeft gepoept anders staat de emmer biotex al weer klaar. Om daar nu 3 combisleepers voor aan te schaffen, ik heb er 1 en 2 goekopere winterslaapzakken van 110cm die ik dan kan afwisselen. Veel liefs Nataly
Het is in de winter erg koud op de slaapkamer van mijn zoontje en hij had zulke ijspegels van handen dat hij er niet van kon slapen. Totdat we die Puckabag met de wantjes kregen, wat een luxe! In de winter op een heel frisse kamer wordt er niet gezweet hoor, kijk; in de zomer moet je die wantjes niet aan doen natuurlijk. Mijn zoontje ligt nooit te warm, dat is het belangrijkste.
Ik ben overstag gegaan en heb de walgelijk dure Puckabag gekocht, maar ooooooh, wat is hij mooi en zacht! Haha, ik weet zeker als ze zulke slaapzakken voor volwassenen zouden maken, dat mijn moeder de hele winter in bed zou blijven, want dat is zo'n koukleum! De nek is inderdaad ook smaller dan die van de combisleeper. Ik hoop er veel plezier van te hebben, nou ja, voor mijn zoontje dan, maar ik denk dat dat wel gaat lukken!
Mooi is ie he! Ik ben altijd jaloers als ik mijn zoontje in zijn teddyvachtje rits, haha! Laat de winter maar komen hoor!