Het is wel een dunne zonder mouwen, maar door die pluizige binnenkant is het wel een warme. Dus dat is wel weer een voordeel
Ik zou een 60/70cm vd prenatal kopen. De dikkere kanwel zonder mouwen onder deken. Of al een zomer zak kopen. Ik koop de kleine maatjes vaak op marktplaats, alleen 86/104 gaat hier meerdere seizoenen mee.
Ik heb voor onze dochter een dikke slaapzak met mouwen van de hema dat is maat 50-62 ze is nu 64 cm en ze past er nog steeds in. maar over een maandje niet meer denk ik . Ze ligt in bed dus in die slaapzak met mouwen, ook heeft ze een romper aan met lange mouwen en een pyjamatje. en nog een lakentje met een dun dekentje.Lijkt heel veel als ik het zo opschrijf maar nu het nog koud is is het precies genoeg. Ik heb ook al een slaapzakje in maat 68-80 van de hema dat is een dunnere met afritsbare mouwen die zijn volgens mij heel fijn voor de lente/zomer
Wij zijn na de pacco en de puca overgestapt naar een kleintje van de hema. Deze zat niet zo los en dat ging gewoon prima.