Hoi hoi, Ik zit al een tijdje te zoeken en hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een maxi cosi mura met de oude grotere reiswieg die niet inklapbaar is. Ik vind het een hele fijne en stevige wagen maar ik mis heel erg een opstaande rand aan de voorkant die de wind weghoudt bij mijn dochtertje. Bij mijn zoontje had ik daar geen last van want hij lag er in de zomer in. Ik heb tijdelijk een bugaboo gehad en deze heeft een hele fijne hoge flap zodat ze uit de wind lag. Weten jullie iets dat ik kan gebruiken als rand vanaf de onderkant. Een dooky is namelijk van de bovenkant en dan stop je de hele opening dicht waar de frisse lucht door komt. Ik ben heel benieuwd. Alvast bedankt!
Is dat randje wat erop zit niet genoeg? Uit welk jaar heb jij de mura? Want die uit 2007/2008 heeft wel een randje (maar is ook inklapbaar, dus wellicht heb jij een andere?)
Hij is uit 2015 en heeft geen opstaand randje. De inklapbare versie wel maar die van ons niet helaas. Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief
Ik snap het, ik heb inderdaad een wagen uit het jaar 0 dus toen ik las 'oudere' reiswieg dacht ik: Ah die heb ik. Wat stom dat het er niet opzit dan. Misschien kan je iets fabriceren van papier dat je lamineert oid?