hoi even een vraagje hoe ligt jullie kleintje in bed ik heb mijn kleine meid nog in een dikke slaapzak liggen alleen in een romper nu want ze heeft het altijd gauw warm nu heb ik haar een adere gekocht eentje zonder mouwen maar dit werkt niet echt ze is dan eerder wakker. ze heeft altijd ingebakerd geweest en met uitbakeren heb ik haar dus een slaapzak met lange mouw gekocht maar dit is een dikke heb het gevoel dat die nu te warm word groetjes
Hoi! Misschien is dit wel wat voor je! http://www.ikkelief.nl/index.php?il=pro ... gorieID=44 Hoop dat je er wat aan hebt!
Hoi, Wij zijn heel tevreden met de combisleeper van Little Company. Het is een vier-seizoenenslaapzak dus je kuntg hem aanpassen aan de temperatuur en doordat hij echt van 100 % katoen gemaakt is ook niet zweterig (veel merken gebruiken toch synthetische fleece) Groetjes
Hi, Heb eigenlijk dezelfde vraag. Mijn zoontje heeft in een Pacco bakerzak gelegen en daarna ben ik gaan afbouwen met een Puckababy bakerzak. Nu begint hij te rollen en ben ik aan het proberen af te bouwen, en hij kan nu wel 's nachts 'los' slapen, en overdag oefen ik zoveel mogelijk door 1 armpje uit de zak te laten. (zitten ritsjes in de zijkant) Maar het lukt hem overdag nog niet zo goed, dus stop ik na een half uur jengelen toch het armpje terug in de zak en slaapt hij binnen 5 minuten. Nu vermoed ik dat hij na het afbouwen door zijn bedje op gaat kruipen, en dat ik hem dan zo lekker verkleumd terug vind zonder dekens..... Zou een gewone slaapzak dan fijn zijn? Mijn zorg is dat de armpjes dan nog zo koud kunnen aanvoelen....