Kwaliteits terugroepactie bugaboo cameleon en donkey

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Manuk, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Dit las ik net op facebook..

Dankzij de meldingen van onze klanten hebben we gemerkt dat in bepaalde omstandigheden de witte knop op de draagbeugel losspringt als de wieg/stoel van de Bugaboo Cameleon of de Bugaboo Donkey op de grond staat of op een onstabiel oppervlak. Als de witte knop losspringt, kande draagbeugel aan één kant loslaten.

Een extern onderzoek naar aanleiding van deze meldingen bevestigt dat het veiligheidsrisico laag is en dat er geen verwondingen zijn gerapporteerd. En hoewel de Bugaboo Cameleon en de Bugaboo Donkey nog steeds voldoen aan alle externe regelgevings- en veiligheidsnormen, hebben wij toch het ontwerp van de draagbeugel verbeterd. We stellen deze verbeterde draagbeugel, met informatie over de montage en het gebruik, kosteloos beschikbaar voor klanten met een Bugaboo Cameleon of een Bugaboo Donkey.

Voor meer info zie:
    Carry Handle

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik had dit idd ook gelezen, maar bedoelen ze hiermee die beugel die over het zitje of de reiswieg zit?

Heeft iemand hier de weleens last van gehad?

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Wat fijn dat je het even plaatst! Ik heb de Cameleon 3, maar nog niet gebruikt. Zo even het serienummer checken, of geldt het alleen voor de Cameleon en niet de 3?

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Dit geldt volgens mij niet voor de Cameleon 3, maar op Carry Handle kun je je serienummer invullen om het te checken.
    Ons serienummer valt wel onder die actie, dus wij krijgen kennelijk een nieuwe draagbeugel (heb net het formuliertje ingevuld, maar vind het vrij onduidelijk of ze 'm nu dus op gaan sturen?).

5. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb een donkey, heb het net maar ingevuld. Denk dat ze gewoon opgestuurd worden.

6. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    #6 Erwtje12, 12 dec 2012
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
    Ik heb het formulier net ook maar ingevuld. Volgens mij sturen ze een nieuwe gewoon binnen twee weken op.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Ow bedankt voor de tip, ga zo eerst de mijn even checken want mijn werkt ook niet geweldig. Die schiet dan niét zomaar los maar die wil die klik soms niet maken zonder de klap van een hamer.

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ik heb die draagbeugel nooit gebruikt haha

9. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Ik heb gebeld, voor de donkey wordt het februari.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hij geeft bij mij telkens aan controle mislukt. Als ik mijn nummer invoer

Moet je S/N ook vermelden en dan een spatie en dan het nummer?

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

dit heb ik ook

12. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Nee, alleen je serie Nummer en dan vult hij zelf de eerste cijfers al in, die moet je dus niet doen. Anders bel je ze, ik werd aller aardigs te woord gestaan en geholpen.

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb net een mail gestuurd

14. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier alleen het nummer ingevuld, ging goed. Anders kun je ook je gegevens doorgeven per mail, dus je naam + adres en het nummer van je cameleon/donkey. Of even bellen.

15. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Idd net gebeld , krijg 2 nieuwe beugels voor de donkey maar we zit wel een vertraging in tot februari . Nou geeft niks ! Ben blij met de beugels .
    Liefs edith

16. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
  17. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oh ik moet t ook even doen... Heb een donkey.

18. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Heb de nieuwe draagbeugel vanmorgen ontvangen, heel netjes!! En hij zit nu mooi op de wagen :D

19. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Dat is snel? Helaas voor de Donkey dus wat vertraging maar vind ik niet erg. Moet je trouwens nog de oude terug sturen Andrea?

20. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik had 'm ook echt nog niet verwacht, maar goed, wel fijn! En hij is fijner dan de ouder, ik krijg 'm er makkelijker op geklikt :)
    De oude hoef ik niet terug te sturen, er zit een kleine gebruiksaanwijzing bij de nieuwe beugel en daarop staat een plaatje waarin ze laten zien dat je de oude beugel weg moet gooien :D Ik leg de oude gewoon op zolder, vast nooit meer nodig, maar vind het ook zonde om weg te gooien :D

Deel Deze Pagina