Haha, moet dit even kwijt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kellieee, 9 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje is op 2 maanden na altijd een slechte slaper geweest (met ongeveer 4 maanden sliep hij ineens 12 uur per nacht en na 2 maanden was het weer drama) en alles geprobeerd.. lopen zelfs bij een pedagoog in het ziekenhuis. Vorige week hadden we het briljante idee om een kussen in zijn bed te leggen. Wij slapen namelijk ook niet lekker zonder kussen. En ja hoor, sinds die tijd slaapt ie door! Ik moet hier best om lachen... Zo aan het tobben geweest en de oplossing was zo simpel!😂

2. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    lastig he als ze nog niet kunnen vertellen wat ze willen.
    Wel fijn dat het nu opgelost is

3. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Dat heeft bij ons ook een tijdje gewerkt! Heel veel dingen werken bij ons trouwens. Helaas niet blijvend. Hopelijk bij jou wel! Lekker van genieten in elk geval!

4. Sens13

Sens13 Actief lid

10 jan 2016
    299
    1
    18
    Vrouw
    Haha geweldig, hoe simpel kan het soms zijn :D

5. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nacho ik ga er ook niet vanuit dat t zo blijft hoor, wat dat betreft ben ik heel voorzichtig :p maar het was af en toe een nachtje en nu slaapt ie al 5 nachten achter elkaar Door dus ik ben blij! :D

6. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Wow dat is toch echt al super!

Echt grappig trouwens hoe blij je kan zijn met een goede nacht (of 5!!). Mensen zonder kinderen kijken mij soms zo raar aan als ik zeg dat ik helemaal happy ben, omdat ik van 22 tot 5 heb geslapen. Of als ik weer eens iemand om 6 uur aan het appen ben en moet concluderen dat diegene natuurlijk nog lekker aan het slapen is.

7. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Heerlijk toch! Hoe simpel kan iets zijn.
    Als mijn dochter een rot nacht heeft en bij ons in bed beland pikt ze ook altijd mijn kussen in en dan slaapt ze per direct. Heerlijk is dat :D

8. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja het was hier minimaal 1 keer wakker. En dan gaf ik hem wat drinken en sliep hij verder. Dat vond ik te doen. Maar vaak genoeg was hij het er niet mee eens dat hij weer terug gelegd werd en zat ik zo een paar keer per week snachts een paar uur met hem op. Of z'n dag begon om 5 uur. Was ik ook niet heel blij mee. Nu wordt ie alsnog vroeg (5 a 6 uur) wakker maar na wat drinken slaapt hij verder tot het tijd is voor ontbijt en zus naar school brengen :)

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat voor kussen? Ik wil ook wel zo'n gouden idee :D

10. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Nou die ga ik onthouden! Hier ook heel lang drama nachten gehad, maar opeens ging het goed. Geen idee dus wat het was, maar als het nog eens drama is kan ik dit eens proberen.

Heerlijk trouwens hè, zo'n hele nacht slaap

11. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Haha nou dan gaat er vanavond direct een dun kussentje bij dochter in bed😍

Wie niet waagt!

12. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Kan het zijn dat hij last van z'n oren heeft bij plat liggen?
    Mijn zoontje slaapt altijd veel lekkerder met schuin bedje, heeft gevoelige oren, veel verkouden enz

Fijn dat het werkt!

13. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    T is een heel dun donzen kussen van mij. Zou eigenlijk kijken voor een eigen kussen maar gaat nu zo goed dat ik het even zo laat haha. Zn bedje staat al een tijde schuin. Eigenlijk al vanaf zn geboorte :D oortjes al meerdere malen laten checken en zien er gewoon goed uit :)

14. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Enne mamabeertje..idd heerlijk zo'n nacht alleen op de een of andere manier was k zo gewend aan die gebroken nachten (of korte nachten) dat ik nu wer moe ben omdat ik 'te lang' slaap ofzo 😂

15. pietje1987

Ik ben je nu al dankbaar :D kussentje in bed gelegd en ze is maar 1 keer wakker geworden! ( toen wel een flinke driftbui omdat ze niet in haar eigen bed wilde, maar daarna weer heerlijk geslapen :D)

16. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh geweldig!

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

De oudste sliep vaak tussen in en als ze dan geen kussen had, ging ze in haar slaap vaak op ons liggen. Wilde echt niet plat. Eigen kussen in eigen bed en ze kwam veel minder vaak! Blijkbaar zijn er meer kindjes zo.

18. pietje1987

Nou het kussentje is hier tot nu echt een hit! Ze drapeert zichzelf er helemaal over heen:D ook vannacht heerlijk geslapen, 1 keertje wakker omdat ze dorst had, even boos en daarna weer lekker gesnurkt :D

19. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    wat voor kussentje is dat? Vanaf welke leeftijd zou dat kunnen?
    Misschien geeft het kussentje een geborgen gevoel? Gevoel van bij mama te zijn?

hier was het laten slapen in campingbedje een deel van de oplossing. Wie heeft er ooit een houten bed bedacht voor baby's? :( Botste aan alle kanten tegen de 'tralies' aan, haha.

De andere helft van de oplossing was glutenvrij eten maar dat is een ander verhaal...

Na 4,5 jaar slapen we nu weer 7 of 8u per nacht, heerlijk!!!! Wat een weldaad!

20. Ballon

Ballon Niet meer actief

Hahaha ja! Toen ons zoontje van de avondfles af ging en toen van 07.30 tot 05.30 sliep was ik zo blij als een kind in de speelgoedwinkel. Toen mijn vriendinnen zonder kinderen vroegen hoe het ging, was ik zo trots! Alleen.. zij wisselde nog net niet zo'n blik uit van 05.30 WTF hoe kun je daar blij mee zijn 😂😂😂😂

Deel Deze Pagina