Voor mijn dochter van bijna 10 maanden gaan we nu ook voor een slab met gootje aangezien we vaak met een doekje over de grond mogen als ze klaar is met eten. Maar er zijn er verschillende (tommee tippee, babybjorn, prenatal, oxo plastic maar stof om de nek), dus welke vinden jullie fijn? Bedankt!
Gebruik hier nog steeds die van prenatal. Wel af en toe nieuwe aanschaffen omdat ze toch in het gootje gaan scheuren. Maar ik vind 2 voor 6,99 nog wel meevallen.
Ik woon niet in Nederland, dus ik ken de slabbers daar niet, maar hier is de goedkoopste en simpelste het fijnst gebleken! En met de slabber moeten we nog steeds de vloer schoonmaken hoor het voorkomt vooral grote vlekken op de kleren.
Bedankt, dacht al wel dat ik nog kon doorgaan met schoonmaken Ocean... Ik ga even kijken welke t worden maar sla de duurdere voorlopig over...
Ik ben fan van die van babybjorn. Zijn een stuk soepeler dan de meeste andere en blijven lang mooi! Ze gaan hier dagelijks mee in de vaatwasser en zo gaan ze hier ruim een jaar mee (dan breekt meestal het koordje af)
Ik heb geen gootje aan de slag, maar ik heb allemaal mouwslabbes. Ik heb er 2 van het kruidvat. Die zijn van dik badstof. Die zag ik nu niet meer, dus ben ik verder gaan zoeken. Ik heb er nu 3 bijgekocht in de mamaloes babysjop. Deze:https://www.mamaloesbabysjop.nl/silly-billyz-cuddly-fleece-lange-mouw-aqua-aqua-6-24-mnd-slab-lm-m-3061111?sqr=Slab& Ze hebben daar ook gootjesslabbes van silicone.
Wij hebben de mouwslabbers van ikea heel veel gebruikt, hebben ook nog een gootje. Waren rood en blauw geloof, 2 stuks. Maar het voorkomt geen eten op de grond hoor, tenminste hier niet. Links of rechtsom valt er van alles.
Ik heb die van tommee tippee (of zo) gekregen als kraamcadeau en mijn zoontje van tien maanden vist er zelf zijn stukjes brood uit die gevallen zijn en eet ze weer op . Superhandig! Ik vind 'm ook goed zitten. Aanrader.