Cadeau voor baby's eerste verjaardag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Minerva, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dag dames,

Ik weet het even niet... wat kopen/kochten jullie voor de eerste verjaardag van je kleine? Even wat info:
    - zoontje is begin september jarig
    - kan al goed staan, lopen (schuifelen) rond de tafel en begint net met wat (klungelig) los te staan
    - budget is ergens rond de 50-70 euro
    - we hebben al een babywalker en activity tafel

Ik zat te denken aan een loopauto en ik heb bij Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! al wat leuks gezien. Aan de andere kant lijkt mij wat houten speelgoed ook erg leuk (Ikea). Of misschien zo'n speelkleed met daarop allemaal straten enzo? Hebben jullie misschien nog wat andere leuke / originele ideeën? Ik stroom een beetje over namelijk.

Ik ben op zoek naar iets waar hij al wat mee kan rond zijn eerste verjaardag, maar ook een poosje daarna leuk blijft :) Een keuken of een houten werkbank (zie hieronder) lijken me ook érg leuk, maar is dat niet eerder iets voor een tweede verjaardag?

Waar ik al naar heb gekeken (is het wat?):
    gereedschapstrolley janod compleet : Houten Speelgoed | Loopfietsen, fornuisjes, houten treinen, hobbelpaarden en meer, voor uw (klein)kind
    DUKTIG Werkbank - IKEA
    MULA Knikkerbaan - IKEA

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en alvast bedankt voor het meedenken :)

2. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    ik heb een toet toet auto garage gekocht. hij snapt de auto tjes nog niet maar vind alle geluiden wel erg leuk. hij kan er ook lang mee spelen.

van opa en oma heeft hij een blokkenkar gehad waar hij achter kan lopen. die blokken vindt hij helemaal het einde. erachter lopen doet hij nog niet uit zichzelf. wel als we hem erachter zetten.

3. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muziekinstrumentjes! Kleine trommel, xylofoontje, etc...
    of anders zo'n ballenbaan. Ballen aan de bovenkant erin en aan de onderkant eruit. Uren en uren en uren speelplezier.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dank dames! Ik ga het allemaal even opzoeken :) Meer ideeën en voorbeelden zijn altijd welkom!

5. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Loopwagen, loopauto, driewieler, duplo, toet toet garage.

Deel Deze Pagina