Welke slechte gewoontes heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door Pink Peony, 5 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Ik voorzie mezelf van eten&drinken voor ik wat voor de kinderen pak. Ik móet mn kop koffie en ontbijt anders kan ik niks hebben.
    Daarna ga ik heel lief kinderthee zetten en broodjes smeren hoor, maar andersom lukt me niet.

De was is een ramp. Hier ligt nooit vieze was maar wel een mega stapel schone was naast t bed tot er geen schoon ondergoed meer in de kast ligt, dan pas begin ik aan de berg.

Ik hou van een drankje. Of 2. Of 3.

Ik moet van de dietiste 3000 calorieen per dag eten om aan te komen, maar vaak gebruik ik dit als excuus om te gaan snacken, twee broodjes doner kebab met fetakaas is een mooi voorbeeld van deze week :D

En ik ben vreselijk lui. Ik doe alles maar dan ook alles met de auto.
    Zelfs de supermarkt twee straten verderop. Ik heb een weekov maar ga liever met de auto wat me aan benzine en parkeren een tientje per dag kost omdat het 10 minuten lopen scheelt.

Verder ben ik heel lief hoor.....:D:)

2. Logan

Logan Niet meer actief

Oooo dit!! En ik kan flippen als het ineens anders gaat.

Verder moet ik gaan afvallen, ik ben een emotie eter. Mijn telefoon zit aan me vast geplakt tot ergenis van mijn man aan toe. Ik kan echt een slons zijn in het huishouden om vervolgens compleet door te slaan en het uberschoon willen.

Daarentegen ben ik wel heel lief hoor ;)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ga vaak op de negeerstand als ik boos ben.
    Velletjes en korstjes MOETEN eraf, ook al duurt het daardoor veel langer voor iets genezen is.
    Vast nog veel meer, maar dat is wat ik nu kan bedenken..

4. Zealda

Zealda Lid

1 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb een kort lontje.
    Kan heel lang boos blijven.
    Ik negeer iemand als ik boos op die persoon ben.
    Ben grof in de mond.
    Vloeken is ook een specialiteit.
    Heb geen blad voor de mond.
    Rookte een pakje per dag. Toen ik wist dat ik zwanger ben geen sigaret meer aangeraakt.
    Heb last van ochtendhumeuren.

5. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

O ja dat doe ik ook. Maar het lucht zo lekker op. Moet mij wel inhouden wanneer dochter achterin zit.:)

6. Logan

Logan Niet meer actief

Schelden in de auto mag er ook bij ;)

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.641
    5.667
    113
    Uitstellen, badkamer zou ik vorige week al doen... En beren op de weg zien. Zou willen dat ik niet zo negatief vooruit denk.

8. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Slecht luisteren. Ik vind dat mensen er soms tergend lang over doen om een punt te maken, dus dan vul ik dat zelf vaak al in. Uiteraard maak ik mezelf ook vaak schuldig aan bovenstaande :)

Bij vrienden schiet ik snel in de rationele rol en bied advies ipv een knuffel.

Ik ben meer van het plannen dan ik ooit dacht en kan er slecht tegen wanneer alles ineens anders gaat...

En ook ik scheld op mijn medeweggebruikers ;)

9. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik ben heel ongeduldig in gesprekken en wil het liefste de hele tijd door iedereen heen praten omdat het me allemaal veels te lang duurt.

10. fanona

fanona Bekend lid

9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ben heel lui, stel alles uit, snoep veels te veel. Heb geen doorzettingsvermogen, snack vaak iets ongezonds als kinderen op bed liggen, haat alles aan huishouden en doe het meestal met erg veel tegenzin. Ben erg stil en houd niet van praten, word er erg moe van.

Deel Deze Pagina