welke slippers draag jij deze zomer?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

op de website van birkenstock kan je ze tot maat 46 bestellen

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    volgens mij heb je dan herenslippers

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he na enig zoeken toch een paar in wat grotere maten gevonden. Nu nog zoeken naar een winkel die dat ook heeft want wil ze toch echt even proberen

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Ik heb zilveren birckenstocks, was in het begin even wennen met lopen maar ze lopen nu heerlijk. Heb ook simpele plastic teenslippers van de hema. Ik heb zowel mijn birckenstocks als mijn teenslippers niet aan met het autorijden heb ooit eens van iemand gehoord dat je dan niet verzekerd bent als je een ongeluk krijgt??? Weet niet of het waar is hoor maar neem liever het zekere voor het onzekere ds hier gaat altijd een extra paar schoenen mee de auto in ;)

5. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Hier ook birckenstocks, in allerlei kleuren... De zilverkleur is mijn favoriet, kan ik overal bij combineren.
    Ik draag ze niet eens omdat ik ze mooi vind (vind ze eigenlijk best lelijk :):)), maar draag ze omdat ze zo heerlijk zitten!!
    Ik weet niet hoeveel ik er al versleten heb, maar heeeeel veeeeel! Ik draag ze nl. ook altijd in huis, het hele jaar door. Ik heb hele moeilijke voeten en ook nog eens reuma, maar ik kan werkelijk de hele dag op de birckenstocks lopen!

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ik heb wel 20 paar slipper ivm het klimaat hier. Maar tot dusver vind ik de slippers van Birckenstock en UGG het lekkerste lopen. UGG heeft ook echt leuke modellen en ze zitten heerlijk! :D

7. meid

meid Fanatiek lid

14 okt 2010
    1.259
    0
    0
    slippers, i love it!
    maar wel met zacht tussen de tenen!!!

8. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd havaianas

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Birckenstocks (zilver) en uggs (zwart)

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind Birckenstocks verschrikkelijk. Ze zitten zo niet lekker! Doe mij maar goedkope van Van Haren ofzo. Autorijden doe ik op blote
    voeten als ik slippers aantrek.

11. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hier ook birckenstocks! Maar dan wel die een beetje zo'n teenslipperbandje hebben, dus niet zo'n band midden over je voet. Vind ze toch net wat charmanter zo ;)

En ik heb wit! En dat gaat prima hoor!! Heb ze nu al 3 jaar en ze zijn nog steeds wit! En als ze wat viezer zijn doe ik met een beetje schuurmiddel op een doekje even schoonmaken.

Ik vind wel dat het voetbed er zo smoezelig uit gaat ziet, doen jullie daar wat tegen?

12. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    Ik loop sinds vorig jaar alleen nog maar op slippers van ipanema. Zitten echt heerlijk!

13. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
  14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    panema van chisel

15. Milujem

Milujem Niet meer actief

Dezelfde als afgelopen jaren, ga niet elke zomer nieuwe slippers kopen. Draag gewoon mijn Birckenstocks of normale teenslippers...

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Hier ook birkenstocks! Bij schuurman schoenen zijn ze deze week nog in de aanbieding voor 29,95! :D

17. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik heb twee paar heerlijke teenslippers van crocs (marine en antraciet) en 1 paar duurdere zilveren teenslippers van Gabor. De Crocs gaan het tweede jaar in en de Gabor het derde jaar.

18. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Birkenstocks en Crocks slippers...
    Birkenstocks zijn zwart en de Crocks zijn ecru

19. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Birckenstocks (zilvere) en Reef teenslippers

20. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik heb een paar zwarte Birkenstocks, maar vind ze lang niet zo fijn lopen als het eerste paar dat ik 3 jaar geleden kocht (die dus nu helemaal op zijn).
    Ik wil er dus nog wel iets bij, maar weet nog niet wat...

Deel Deze Pagina