Heb Beegles maar vind ze niet meer zo mooi. Dus ga zaterdag even op zoek naar wat anders. Gewone simpele teenslippers vind ik ook altijd wel fijn, alleen zitten die niet lekker in de auto.
Ik heb jarenlang op teenslipper van O'neill gelopen (niet de plastic bandjes,maar de stoffen brede bandjes) maar dit jaar voor het eerst Birkenstocks.
In ieder geval geen Birckenstocks... Sorry, ik vind ze echt niet mooi... Ben sowieso niet echt een slippermens, heb meer met een leuk sandaaltje. Als ik slippers draag, zijn het meestal havaianas, mn bronskleurige zijn favoriet!
Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.sooco.nl/products/hires/4/233.30.0044-esprit-glitter-vichy-blauwe-teenslippers-6675.jpg
Wow wat veel mensen met teenslippers. Ik word daar echt helemaal crazy van, dat ding tussen m'n tenen, gaat m'n huid kapot enzo. Hebben jullie daar geen last van? Ik heb een paar jaar geleden Teva's ontdekt en draag sindsdien niks anders meer. Heb 3 verschillende nu, ideale dingen.
Ik heb ook birkenstocks maar koop juist door dat voetbed niet de 'standaard' birkenstocks. Ik loop alleen op deze, hebben namelijk ook een lederen voetbed. Birkenstock | Birkenstock Slipper Madrid - deBijenkorf.nl
Birckenstocks wil ik nog niet dood in gevonden worden ( sorry voor de dragers ) ik loop altijd op O'neill teenslippers met die stoffe bandjes .. Kosten geen drol en doe er best lang mee.
Hier vaak Teva's.. ben nu aan mijn derde paar toe! Birkenstocks heb ik ooit geprobeerd en aan mijn moeder weggegeven, dat voetbed en ik lagen elkaar niet.. Morgen op jacht naar nieuwe slippers!
Deze in in het bruin: Teva Olowahu | Zoek je de Teva Olowahu slippers? (TIP!), zitten heerlijk! Ik doe er 2 jaar mee ongeveer. En ik heb deze besteld: Product Detail | H&M NL Verder nog wat ballerina's, maar daar ga je wel in zweten!
Oja: ik wil niet dood gevonden worden in birckenstocks of crocs, hoe lekker ze ook lopen! (no offense )
Ik heb zilverkleurige van Gabor gekocht.Lopen erg fijn! Kan er kilometers op lopen en dat vind ik wel belangrijk. Verder nog een paar zwarte van de hema. Ik kan echt niet op Birckenstocks lopen,vind de zool zo hard die buigt (bij mij) niet mee zeg maar. Maar net nog wel een paar Birckenstocks gekocht voor mn oudste dochter.Die loopt er al jaren op.
Grappig he hoe smaken verschillen, ik vind o'neil echt een afgrijselijk merk. Letterlijk alles in hun collectie vind ik spuuglelijk! Zelfde geld trouwens voor teva's.. vreselijk!!!
Hier Birckenstocks en vind ze echt heerlijk lopen. Ik heb ze nu al voor het 3e jaar aan en ze zitten nog prima. Ik heb een paar zilveren en witte. Vond ze eerst ook niet zo leuk, maar toen ik zwanger was was dat het enige wat ik nog aan kon (ivm vocht vasthouden) en sindsdien ben ik verkocht. Heerlijk lopen ze. Verder een paar zilveren Ipanema slippers en vaak koop ik elk jaar een stuk of wat goedkope teenslippers. Gisteren nog bij de Dirk een leuk paar voor 4 Euro gehaald. En die zitten ook prima.