welke slippers draag jij deze zomer?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Heb Beegles maar vind ze niet meer zo mooi.
    Dus ga zaterdag even op zoek naar wat anders. Gewone simpele teenslippers vind ik ook altijd wel fijn, alleen zitten die niet lekker in de auto.

2. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Ik heb jarenlang op teenslipper van O'neill gelopen (niet de plastic bandjes,maar de stoffen brede bandjes) maar dit jaar voor het eerst Birkenstocks.

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    In ieder geval geen Birckenstocks... :) Sorry, ik vind ze echt niet mooi...
    Ben sowieso niet echt een slippermens, heb meer met een leuk sandaaltje. Als ik slippers draag, zijn het meestal havaianas, mn bronskleurige zijn favoriet!

4. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Birckenstocks! Zwart met swarvoski steentjes. Uit de Rock star baby lijn. I love them!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Birckenstocks! Gister weer een paar nieuwe gehaald :D

6. ldm

ldm Actief lid

1 sep 2009
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb teenslippers van Reef, zitten erg lekker en je kunt er lekker mee lopen.

7. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    +1 ik heb verschillende soorten slippers :D

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Wow wat veel mensen met teenslippers. Ik word daar echt helemaal crazy van, dat ding tussen m'n tenen, gaat m'n huid kapot enzo. Hebben jullie daar geen last van?

Ik heb een paar jaar geleden Teva's ontdekt en draag sindsdien niks anders meer. Heb 3 verschillende nu, ideale dingen.

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb ook birkenstocks maar koop juist door dat voetbed niet de 'standaard' birkenstocks. Ik loop alleen op deze, hebben namelijk ook een lederen voetbed.

Birkenstock | Birkenstock Slipper Madrid - deBijenkorf.nl

10. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Birckenstocks wil ik nog niet dood in gevonden worden ( sorry voor de dragers ) ik loop altijd op O'neill teenslippers met die stoffe bandjes .. Kosten geen drol en doe er best lang mee.

11. bruce2004

bruce2004 Bekend lid

12 okt 2008
    708
    0
    0
    hoogvliet
  12. Wiplala

Wiplala Niet meer actief

Ik heb nu voor het 5e jaar mijn hilfiger slippers, lopen nog steeds prima :)

13. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Slippers van de hema, van 2 euro. Lopen het lekkerst, haha!

14. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hier vaak Teva's.. ben nu aan mijn derde paar toe!
    Birkenstocks heb ik ooit geprobeerd en aan mijn moeder weggegeven, dat voetbed en ik lagen elkaar niet..
    Morgen op jacht naar nieuwe slippers!

15. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

16. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Oja: ik wil niet dood gevonden worden in birckenstocks of crocs, hoe lekker ze ook lopen! (no offense :))

17. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb zilverkleurige van Gabor gekocht.Lopen erg fijn!
    Kan er kilometers op lopen en dat vind ik wel belangrijk.

Verder nog een paar zwarte van de hema.
    Ik kan echt niet op Birckenstocks lopen,vind de zool zo hard die buigt (bij mij) niet mee zeg maar.
    Maar net nog wel een paar Birckenstocks gekocht voor mn oudste dochter.Die loopt er al jaren op.

18. SDonya

SDonya Niet meer actief

Grappig he hoe smaken verschillen, ik vind o'neil echt een afgrijselijk merk. Letterlijk alles in hun collectie vind ik spuuglelijk! Zelfde geld trouwens voor teva's.. vreselijk!!!:$

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hier Birckenstocks en vind ze echt heerlijk lopen. Ik heb ze nu al voor het 3e jaar aan en ze zitten nog prima. Ik heb een paar zilveren en witte. Vond ze eerst ook niet zo leuk, maar toen ik zwanger was was dat het enige wat ik nog aan kon (ivm vocht vasthouden) en sindsdien ben ik verkocht. Heerlijk lopen ze.

Verder een paar zilveren Ipanema slippers en vaak koop ik elk jaar een stuk of wat goedkope teenslippers. Gisteren nog bij de Dirk een leuk paar voor 4 Euro gehaald. En die zitten ook prima.

Deel Deze Pagina