De Teva's lopen zo lekker! En aan het begin van het seizoen is er ook nog veel keus, ze hebben verschillende modellen. Oja, en ze wegen ook niets
Ik heb er ook even naar gekeken net, zien er best leuk uit. Voor mij is alleen die zool nog te plat. Ik krijg dus altijd last van mijn achillespezen met birkenstock. Iemand anders hier ook last van? En waar lopen jullie dan op?
Ipanema heb ik al jaaaaren . elk jaar nieuw kleurtje. Wel de variant met bandje achterlangs vinddat mooier en ook lekkerder zitten.
Bedankt ik ga eens goed zoeken. Had gabor gekocht. Maar die vond ik dus echt niet lekker zitten als ik er langer op liep.
Reef!!! Je hebt hele leuke modellen van. Kan echt marathon mee lopen haha Nu heeft mijn man ook Reef (met bieropener in zijn zool ) hij wil voor de zomer ook niets anders haha
Inmiddels bezig met mijn derde paar van deze slippers van teva. Ik doe er gemiddeld drie jaar mee. Ik loop dus al jaren op dezelfde zwarte slippers. Ze lopen zo lekker en de extra bandjes geven net wat meer stevigheid. Ik heb nog meerdere slippers maar dit zijn mijn favoriet voor ‘simpele’ slippers. https://www.bever.nl/p/teva-teenslipper-olowahu-dames-ibaba72001.html?channable=e11841.MzY2OTNfNDE2OA&colour=4168&gclid=EAIaIQobChMIqeW0vuOj2gIVRrvtCh3FxQrFEAQYASABEgJqSfD_BwE
Bedankt! Je brengt mij op een idee voor een perfect vaderdagscadeau. Slippers met bieropener gaat hij echt te gek vinden