Ik wil wat bestellen maar omdat het weleens wisselt hoe het valt wil ik graag even weten van iemand die al wat in huis heeft hoe het valt om miskopen te voorkomen. dochter heeft nu draagmaat 86/92 van broekjes en truitjes 92 t-shirts maakt natuurlijk niet zoveel uit dus dat kan ik dan nog wel gokken. Maar de leggings en jurkjes wil ik ook graag weten.
kort en breed.. had een setje besteld van lief (jurkje en legging) en teruggestuurd. Legging was een gewone broek zo wijd wastie en het jurkje was te kort. Heb wel een redelijk smal en lange dochter...
Balen dochter hier is ook niet de breedste noppies zit altijd perfect bij haar. Van de basis collectie weet ik dat die breed valt van lief maar de wisselende collecties vallen ook weleens anders. Nou dan weet ik wel genoeg en hoef ik daar niet te bestellen want lubberende leggings vind ik gruwelijk.
Hmm volg dit eventjes. Ik wil graag de jumpsuit halen voor op vakantie. Zie in de winkel dan wel een beetje hoe die valt, maar als het echt breed en kort valt dan ga ik sowieso al niet naar de winkel want ons meisje is vrij smal en lang..
Lief! ziet er zo leuk uit.... Maar het valt kort en breed vind het zo lelijk! Echt heel jammer want daardoor koop ik het niet... Heb er een aantal dingen van gehad maar het valt zo tegen