Welke slofjes blijven zitten en zijn lekker warm, beetje hogere dus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik ben op zoek naar slofjes die goed aan blijven zitten
    het liefst wat hoger zodat ze ook lekker warm zijn voor naar buiten
    en gevoerd is ook wel fijn.

Als ik google vind ik de wereld aan slofjes maar ik ben op zoek naar mensen die tevreden zijn over bepaalde slofjes want heb nu al een paar die niet aan blijven.

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

dat probleem had ik ook :D alles zakte af,
    Nu heb ik van die dikke sokken met zo'n soort plastic plakaat aan de onderkant gekocht, op de markt hier op zaterdag...... wel prijzig (6 euro) maar IDEAAL, echt super! ze zijn hoog, en ik doe ze over zijn sokken heen.. dus lekker warm, en hij glijd nooit meer uit....

:)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sinds kort draagt mijn meisje Wrapz van Babypaws (, die zijn ook iets hoger en zitten heerlijk warm. En wat ook heel fijn is, ze krijgt ze zelf moeilijk uit! Ik ben er dus heel tevreden over.

Wij hebben deze: Baby Paws® | Zacht leren slofjes voor baby's en peuters !
    Je hebt ze ook zonder bloem.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Je bedoelt die lange sokken met die suede achtige onderkant toch? Die blijven hier ook goed zitten! Ons kleintje trapt alles uit als ie met zn voetjes beweegt alleen die niet. Ik ga gauw op zoek naar een maatje groter!

Ik heb ze overigens ook bij de zeeman zien hangen, geen idee hoeveel die kosten hoor maar misschien een tip voor TS?

liefs

6. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    O die vind ik wel leuk
    en dat ze moeilijk uitgaan is het belangrijkste.
    Wat is de kwaliteit van deze slofjes?
    En heb je ze ook op deze site besteld?

En wat een keus zeg dat word nog wat :$:D

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    De slofjes zijn van leer, en kwalitatief goed (mag ook wel voor bijna 30 euro!). Hier worden ze wel intensief gebruikt dus na iets van 6 weken dat we ze hebben, zie je wel dat ze veel gedragen worden, maar dat komt vooral omdat mijn meisje kruipt.
    Wij hebben deze: Baby Paws en die kleur vind ik ook aanrader, past bij bijna alle kleertjes.
    Is je kindje een jongetje of een meisje?

Ik heb ze ook daadwerkelijk op die site gekocht, en met 2 dagen had ik ze in huis. Verzendkosten zijn geloof ik 1,32 euro, ze passen namelijk gewoon door de brievenbus.

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik heb een dochter
    en ik wil ze nu ook graag hebben omdat ze flink aan het tijgeren is geslagen.
    Nou klinkt wel goed die slofjes ga ze toch maar bestellen maar vind de kleur wel moeilijk, ze heeft wel veel roze altijd aan dus zou idd iets in het bruin/zwart ofzo moeten doen dan

9. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    Jaaaaa zulke zoek ik ook. maar dan iets stoerder. ik ben allergisch voor bloemen ed op kleding.

zat er heel toevalig net op te googelen!

10. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Je hebt ze ook zonder bloem
    moet je even in dat rijtje kijken naar onder

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, ik vind juist dat de bloempjes erop ze juist zo leuk maken :D
    Maar je hebt ze idd ook zonder bloem, verder precies hetzelfde. Die heten Wrapz.

Spriet, dan zou ik idd een donkere kleur nemen, maar die goudkleurige die ik heb, vind ik dus ook overal bijpassen en net iets aparter dan die donkerbruine.

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wij hebben ook de wrapz, zonder bloem. Echt superslofjes!

13. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Poeh vind het wel moeilijk

Twijfel tussen die zwarte met zilveren bloem
    of dan die jullie hebben.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
  15. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    googelen op sokslokjes en dan op afbeelding. vind je heel veel verschillende!

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb hier aapies en dan de laarsjes. Ik vind ze erg leuk, lekker stoer en ze blijven super zitten en zijn lekker warm.
    Prijs/kwaliteitsverhouding vind ik ook helemaal goed. Helaas hier snelgroeiende voeten dus alvast een maatje groter besteld.

17. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
  18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heb je al kunnen kiezen, of ben je nog steeds aan het twijfelen?

Over die sokslofjes. Ik heb ze pas bij de Hema gekocht, en mijn meisje loopt veel langs dingen heen en na een paar uur stapte ze al naast het zooltje. Ze leken me toen helemaal niet meer lekker zitten. Dus persoonlijk vind ik die niet fijn om echt mee rond te stappen. Maar er zal ook wel kwaliteitsverschil tussen verschillende soorten zitten.

19. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nee heb nog steeds niet gekozen :)
    zal er vanavond nog eens even goed voor zitten.

Enne die soksloffen hebben we ook gehad maar die waren binnen no time stuk omdat ze het heerlijk vind om eraan te pielen/trekken.
    En die van de hema heb ik ook bekeken maar die zijn er in 2 maten en de kleinste maat zijn haar te klein, en de grootste maat is gewoon te groot dus dat gaat hem sowieso niet worden.

20. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Heb van die slofsokken van de Hema gehad maar die bleven heel slecht zitten. Nu voor 3 euro ofzo slofsokken gekocht bij de Zeeman en deze zitten super! Zijn ook wat hoger, komen tot onder de knie, dus lekker warm...

Uit trekken kan ze wel zelf, maar omdat ze zo lang zijn is ze er wel even mee bezig;)

Deel Deze Pagina