schoentjes maat 20

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppekop, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wie heeft er DE tip waar je schoentjes in maat20 kan kopen? bristol, scapino etc vallen af omdat daniel die schoenen niet past ivm hoge wreef en brede voetjes. Ik wil wel echte schoentjes en niet die slofdingen want dan kan ik er beter paar tegelijk kopen;) daniel loopt nog niet los maar staat wel los dus verwacht niet dat het nog lang duurt. Hij loopt wel buiten achter zn "rollator".

oja, internetwinkel vind ik eigenlijk niks omdat wij varen en ik dus vaak niet op tijd ben om het nog terug te sturen als het niet goed is en ik wil eignelijk wel passen voor ik ze koop

2. adi

adi Niet meer actief

Bij een 'echte' schoenenwinkel waar ze ook kinderschoenen verkopen. Of bij een speciaal kinderschoenenwinkel.

3. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Bij de betere schoenenwinkels. Daar wordt niet alleen de lengte van de voetjes gemeten, maar ook de breedte.

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

aktie sport, intersport of perry sport:

nike pico TD of PS speciaal voor een hogere wreef en ze zijn echt breed ;)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.880
    113
    Bij de betere schoenenwinkels inderdaad. Van Haren heeft ook schoenen die breder zijn (heb nog niet geprobeerd of ze ook echt passen bij brede voeten en een hoge wreef).

6. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Wij hadden voor Aaron schoentjes van Oxxy (hij heeft ook een hoge wreef). Ze zijn net zo flexibel als slofjes alleen dan een rubber zool zodat ze ook geschikt zijn voor buiten. Zijn zeer geschikt voor de ontwikkeling van de voet.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou nog even wachten met echte schoentjes, maar Nelson en House of Shoes hebben allebei een leuke collectie vanaf maat 19, en die zijn lekker soepel en licht, maar wel échte schoentjes.

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Je moet bij de betere schoenwinkels kijken. Niet de Scapino ofzo maar bijv. de Dolcis, Ziengs etc. We hebben net nieuwe schoenen maat 20 van Shoesme gekocht. Kost wat maar zit perfect.

9. Misschien bij HouseofShoes, die hebben verschillende vestigingen door het land. Onze winkels

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Precies, heb ik ze ook gekocht. Zeker de allereerste schoentjes moet je echt even laten opmeten, ook de breedte van de voetjes. Hier maat 19 en 20 (en inmiddels 21) in een kinderschoenenspeciaalzaak gekocht (wat een woord trouwens 8)).

11. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    leuk woord voor galgje :)

ik heb nikes, adidas (sportzaak) , snow boots (v&d) en hema sport schoentjes in maat 20. allemaal echte schoen maar wel soepel.

Deel Deze Pagina