Welke slofjes blijven zitten en zijn lekker warm, beetje hogere dus

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door spriet, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Wij hebben de roze Bobux laarsjes. Wel duur 50 euro, maar van leer en gevoerd met wol. Makkelijk voor ons aan te trekken maar no way dat zij ze uit krijgt. Vind ze ideaal en t geld echt waard. Heb ze wel iets te groot gekocht zodat ze er lang mee kan doen.
    Dit zijn ze.

Bobux laarsjes rose - Villa Vrolijk Babystore

Zijn er ook in grijs en bruin dacht ik.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  3. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik had ook de wraps van Babypaws, maar die vind ik nu te koud worden. Daarom heb ik deze gevoerde slofjes gekocht. bebou babyschoenen
    Ze blijven perfect zitten en ze staan zoooooo schattig. En ze zijn niet duur.

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben ook op zoek, nu nog de maat opnemen :)

5. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    bedoel je slofjes voor alleen in huis, voor smorgens of zo? Dan zou ik echt aanraden die waar I love mama of Papa of bear enz. op staan, je moet wel die hebben met elastiek, niet met het klittebandje, die met elastiek blijven echt super zitten en er zit antislip onder, tevens kosten ze niet veel 4-5 euro. Bij Jola mode of sommige babyzaken.

Voor slofjes buiten, heb net nog een paar laarsjes gekocht op de jonge gezinnenbeurs, ben er echt super tevreden over, ze blijven perfect zitten en vallen niet uit, zit ook elastiek is. Ze zijn van baby-schoenen.nl

6. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Wat zijn die bronze laarsjes met bloemen SUPER! Maar ja, geen meisjes hier helaas.

Misschien een stomme vraag, maar mama's die van die gevoerde laarsjes van Aapies hebben, zit er een beetje rek in de schacht? Ik heb namelijk laatst (zonder dat ik Levi bij me had) laarsjes gekocht die ik dus niet dicht krijg om zijn lekkere dikke pootjes heen! :D

Deel Deze Pagina