Hoi, Ik heb nogal een actieve dochter. Ze is nu 5 maanden oud maar kan nu kruipen en loopt sinds deze week langs de salontafel. Ik laat haar zo veel mogelijk op blote voetjes spelen maar wil nu richting de herfst en voor buiten toch wel iets aan haar voeten doen. Wat is dan handig? Leren slofjes, of meer schoentjes? Heb haar voeten gemeten en ze zou uitkomen op maat 15/16 nu? Iemand tips?
ze loopt langs de tafel? Dat is snel. Ik dacht dat mijn jongste vlot was maar die loopt nog niet, haha. Ik zou voor slofjes gaan. Schoentjes heb je niet eens in maat 15/16 en het is altijd beter zolang mogelijk op blote voeten en anders sokjes of slofjes met hele zachte zool te lopen. Die leren slofjes zijn ideaal.
Hier heeft ze nu sinds een maand of 6 slofjes van Zootjes! Bevallen prima en nu in de zomer zonder sokjes ook fijn omdat het echt leer is. Onze kinderfysio adviseerde schoentjes op het moment dat ze goed kunnen lopen, dus een tijdje los. Op blote voeten/met slofjes leren ze het beste lopen, ivm het contact met de vloer. Verschilt waarschijnlijk per fysio, maar wij volgen deze tip . Ze loopt nu langs de tafel en wankelend aan de hand, dus houden het nog even bij slofjes hier.
Ik had voor de oudste aapies en die komen er voor de jongste ook weer. Shoesme vind ik wel erg leuk maar te duur als ze nog geen schoenen nodig hebben. Van aapies heb je ook de laarsjes variant en gevoerd en dat vond ik voor buiten ook erg fijn.