Welke slofjes/schoentjes 5 mnd?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 9 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoi,

Ik heb nogal een actieve dochter. Ze is nu 5 maanden oud maar kan nu kruipen en loopt sinds deze week langs de salontafel. Ik laat haar zo veel mogelijk op blote voetjes spelen maar wil nu richting de herfst en voor buiten toch wel iets aan haar voeten doen. Wat is dan handig? Leren slofjes, of meer schoentjes? Heb haar voeten gemeten en ze zou uitkomen op maat 15/16 nu? Iemand tips?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

:$ ze loopt langs de tafel? Dat is snel. Ik dacht dat mijn jongste vlot was maar die loopt nog niet, haha.

Ik zou voor slofjes gaan. Schoentjes heb je niet eens in maat 15/16 en het is altijd beter zolang mogelijk op blote voeten en anders sokjes of slofjes met hele zachte zool te lopen. Die leren slofjes zijn ideaal.

3. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van shoesme heb je hele soepele schoentjes.

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik zou ook voor de leren slofjes gaan, vind vooral de zootjes slofjes erg fijn!

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou voor leren slofjes gaan, of anders schoentjes van shoesme!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    shoesme babyproof!

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hier heeft ze nu sinds een maand of 6 slofjes van Zootjes! Bevallen prima en nu in de zomer zonder sokjes ook fijn omdat het echt leer is. Onze kinderfysio adviseerde schoentjes op het moment dat ze goed kunnen lopen, dus een tijdje los. Op blote voeten/met slofjes leren ze het beste lopen, ivm het contact met de vloer. Verschilt waarschijnlijk per fysio, maar wij volgen deze tip ;). Ze loopt nu langs de tafel en wankelend aan de hand, dus houden het nog even bij slofjes hier.

8. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik had voor de oudste aapies en die komen er voor de jongste ook weer. Shoesme vind ik wel erg leuk maar te duur als ze nog geen schoenen nodig hebben.
    Van aapies heb je ook de laarsjes variant en gevoerd en dat vond ik voor buiten ook erg fijn.

Deel Deze Pagina