Babycook 1e x gebruiken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koraal82, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Dames,

Ik heb vorige week de babycook solo gebruikt en las dat je hem eerst 3x moet gebruiken met alleen water erin voordat je iets klaar gaat maken. Ik heb er zojuist water ingegooid en het ding aangezet. Er kwam van de zijkant van het apparaat best veel stoom uit en op een gegeven moment begom het te piepen. Vlg het boekje was het apparaat dan klaar en moest je op ren knop drukken. Ik heb dat gedaan maar vervolgens begin ie na een paar minuten weer te piepen en een lampje ging schijnen. Nu is mijn vraag;
    1) is het normaal dat er langs de xijkant stoom uitkomt
    2) als ie gaat piepen en je drukt op de knop waarom gaat ie dan later weer piepen?

Hopelijk kan iemand mij helpen!

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Zat de deksel er echt goed op?
    Stoom komt er altijd wel iets uit, ik zette hem onder/bij de afzuigkap en die aan.

2e keer piepen weet ik zo niet.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Stoom komt er bij mij vooral uit als het deksel er niet goed op staat. Piepen weet ik niet, de mijne maakt nergens geluid. Maar bij mij blijft hij wel opstaan (warm houden) zo lang ik de schakelaar niet afzet. Misschien is dat bij jou ook?

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Heb je er opnieuw water in gedaan?

5. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.282
    1.443
    113
    Bedankt voor jullie reacties. Mijn man kwam er achter dat het rubbere rondje (waar de kom tegen aan zit) een beetje dubbel zat dus ik denk dat dat het probleem was. Heb hem net namelijk nog een paar keer aangezet en toen kwam er geen stoom uit en ging hij gewoon uit toen ik op de knop drukte. Pff :D

Deel Deze Pagina