Hallo Allemaal, Even een waarschuwing voor iedereen in omgeving nijmegen, Ik heb zometeen mijn 1e rijles! Wilde ik jullie even voor waarschuwen hahahahahaha
hahahah hoe is gegaan meid? Hebben die hooibalen aan de kant van de weg nog wat geholpen?? of ben je er dwars doorheen gegaan?? Geintjuh
hahah ik dacht al, ik woon er vlakbij (Arnhem) dus dacht al van huh? lol veel succes meis de eerste rijles is altijd zo leuk maar ook best eng
Ben blij dat ik niet in de buurt woon!!! Ik heb het ook eens moeten leren, Succes zo en geniet ervan! Je rijbewijs is niet gewoon een papiertje, maar de weg naar vrijheid!!
Ik woon ook niet in de buurt! Maar was zelf net zo gevaarlijk op 4 januari hoor. Alleen mocht ik gaan rijden terwijl het hard aan t sneeuwen was, maar het viel gelukkig mee. Inmiddels kan ik al best goed rijden. Heb vorige week de tussentijdse toets gehad en was daarvoor geslaagd, nu heb ik dus vrijstelling van de bijzondere verrichtingen. In april mag ik af gaan rijden. Had het totaal niet verwacht van mezelf. Was ook niet de planning om een rijbewijs te gaan halen, maar door vriendlief moest ik wel. Haha. Hoe is je rijles gegaan? Wat heb je allemaal mogen doen?
Woon gelukkig in Zuid Limburg, hahaha!!! Ik hoop dat je een goede les hebt gehad en snel het roze pasje mag halen!! Suces!!