Welke smaken potjesvoeding zijn lekker/vies?

Discussie in 'Voeding' gestart door Bloem85, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Mijn dochter is gek op de worteltjes met kabeljauw van Friso bakjes. En die verkopen ze dus nou inneens weer nergens meer... :x

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ze smaken in Nederland allemaal naar karton met een appelsapvleugje.
    Olvarit staat op kop qua smakeloosheid, Friso...mja, kruitvat...mja. Helaas is zonnatura gestopt, die waren redelijk.
    Maar investeer liever in een korte vakantie naar Frankrijk met gezoek aan hypermarche. Ik ben geen potjesfan, maar Franse potjes smaken tenminste naar eten en hebben veel meer keuze (Olvarit doet niet aan artisjokken enzo).

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    met 5 maand ooit met een mislukt gerechtje een potje bruien bonen opgemaakt. Ik vond het heel zuur en Elise hoefde het ook niet. Eeen poosje gelden was ze ziekje en heeft ze 2 potjes peer van 4 maand gehad bij haar koekje ;) Verder thuis alles vers. We waren vorige week in CP en daar heeft krijg je voor je baby een potje in het restaurant, dus naast haar pannekoek een potje 12 maand (ze eet thuis gewoon stukken) maar die was wel lekker. Smaakte naar een soort vleesstoofpotje/snert combi. Was ook net hele dikke soep met stukjes maar ze vond het lekker.

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ja die hebben we toen voor dochter gehad met 8 mnd, ze vond het nog lekker ook. Heel andere smaken dan hier.

Overigens hadden wij wel het idee dat het nu beter smaakt dan 3,5 jaar geleden toen dochter aan de potjes zat. Dochter vond ze helemaal niet te pruimen, geen enkele groentehap, fruit at ze wel. Zoon vond ze wel te eten, maar at ook al snel vers mee.

De potjes van de kruidvat vind ik het viest, die van de jumbo, ah, etos en olvarit vonden we beter. En de enige die echt lekker zijn zijn die fruttaputtakuipjes. Dochter vind de yoghurtversie van olvarit lekker.

Deel Deze Pagina