Kidz art en noppies vallen erg smal is mijn ervaring. Bomba ook, maar de kwaliteit is om te huilen (helemaal voor die prijs). Beebielove viel ook smal, maar tegenwoordig valt dit volgens mij weer op maat. Petit bateau heeft volgens mij ook pyjama's en valt ook smal.
Hm wisselt enorm. Bij deze moest ik b.v. de taille van strakker elastiek voorzien: Legging met dessin | Donkergrijs/Nijntje | Kinderen | H&M NL maar deze shirts vallen bij dl weer prima (niet te lange mouwen): Set van 2 tops | Donkerblauw | Kinderen | H&M NL Zal ook van de bouw van je dochter afhangen Pyjama's kopen wij altijd van petit bateau, die zijn smal en lekker zacht.
De winterleggings van de C&A vallen mooi smal. H&M draagt de jongste alleen de superskinny's van, de rest zit voor geen meter. Pyjama's hebben we meestal van de AH en soms van de Hema, Wibra en Zeeman. Ik ben fan van nachthemden, die blijven altijd hangen.
Ik vind het elk jaar weer zoeken. V&D was super.... helaas niet onze schuld dat die failliet zijn gegaan Zeeman hoor ik steeds veel goeds over, maar wisselt hier nogal. Soms zitten ze prima, maar vaak flodderen ze een eind om de beentjes heen. De winterleggings van C&A zitten hier dit jaar erg fijn en zijn ook nog eens lekker warm H&M de basic leggings gaan ook wel OK.
Vandaag hier een ziek meisje met wel een mooi jurkje en een heel mooi aansluitende glitterlegging van de zeeman. En wonder boven wonder zat hij uren later nog steeds mooi (soms gaan ze zo flodderen na een paar uur). Ik lees wel dat er meerdere mensen zijn die wisselende ervaringen hebben met zeeman, dus het is nog even afwachten of de normale leggings ook zo mooi vallen. Gisteren had ze de jubel legging aan, die viel redelijk smal en bleef dus ook goed zitten, maar hij zat iets minder aansluitend dan die van de zeeman, wel ook wat langer, dus die past ze nog wel even. Ik denk dat de lofff legging ook goed gaat zijn en de stones en bones en de wibra wat minder, maar daar kom ik nog op terug . Niekekris: heeft de ah nog pyama's? Mijn man was laatst bij een xl en die zei dat ze ineens niets meer hadden behalve sokken. Eerder kocht ik voor onze zoon ook weleens pyama's daar, omdat ze net anders vielen dan de dubbele maten van de hema.
Geen idee of ze nog pyjama's hebben, laatste keer dat ik in een XL was wel. Maar ik koop maar af en toe pyjama's; oudste draagt ze niet en heeft ze dus enkel voor dingen als logeren en het voorleesontbijt op school ed. En de jongste draagt ze vaak zo lang tot het erg hoogwater is, omdat ze dan eindelijk niet meer afzakken (dus koop ik nu meestal nachthemden ). Maar ondergoed heeft de AH sowieso ook naast sokken. Ik weet wel dat ze vroeger ook altijd van die 'wisselmaanden' hadden; oude collectie eruit en de nieuwe er in. Misschien was dat aan de hand?