tja ik ben niet van mening dat sony beter is. Ik heb een sony gehad en liep vaak vast enz. Ook veel vrienden die problemen gehad hebben met sony! Ik heb al vanalles gehad een LG,sony,htc echt ik vind samsung de beste! Hij is super snel,mooi scherm,maakt mooie foto,s en video,s programmas werken super!
Hier ook een Samsung-gek. Ik heb de Galaxy Ace met een supercamera! Maakt prachtige foto's. Veel fraaier dan de foto's die de Iphone 3 maakt (heeft mijn zwager gehad. Weet niet hoe goed de Iphone 4 foto's maakt) in elk geval. Heb zelfs laatst een canvas laten maken van een foto van mijn telefoon. Uitvergroot en al. Superkwaliteit!
Hihi, ik heb een LG optimus white edition en die bevalt super! Vooral omdat het scherm zo fijn is! Je kunt het namelijk ook in de zon gewoon nog goed lezen
nou het is de experia geworden vanmiddag gelijk gekocht en man wat een onwijs gaaf ding!! ik heb me goed laten voorlichten en de s2 was net iets minder volgens de verkoper. dus de keuze was vrij snel gemaakt.
Als je voor de camera gaat heb je een hele goede keus gemaakt met de Sony! Maakt waanzinnige foto's en supersnel! Daar komt Samsung nu langzaam bij in de buurt met de s3 maar dan wint de kwaliteit van Sony! Persoonlijk vind ik het display van Sony ook vele malen mooier!
Ik heb de samsung galaxy s plus.. Fijn ding.... Nu bijvoorbeeld in mijn nacht dienst even zp bekijken