Haha, nou toevallig heb ik een iPhone (al een aantal jaren) en mijn man had een Samsung. Die van hem heeft hij een keer laten vallen, scherm kapot. Hij heeft nu ook een iPhone en wil niet meer terug naar een Samsung. Mijn eigen iPhone wordt regelmatig ook gebruikt om spelletjes te spelen of filmpjes te kijken door mijn zoontjes en hierbij valt hij ook af en toe, maar tot op heden is nog steeds alles heel. Heb er wel een hoesje van de hema om, dat scheelt wel.
Ik zou zekerweten voor een iPhone gaan! Erg makkelijk in gebruik en goeie camera! Ik heb zelf nog de 4 en ben daar erg tevreden over. Zou geen andere meer willen, of een opvolger natuurlijk Mijne is ook al meerder malen gevallen, ook op stenen vloeren, maar nog geen krasje op. Gebruik iig een hoesje, dat scheelt al enorm.
dank je voor je info. Heb wel begrepen dat het wel echt een smartfone moet zijn omdat je er anders geen apps op kan zetten? Zal er vast ook wel een spelletje of 2-3 opzetten als het toch kan.
Ik ben een enorme i phone fan, maar de camera van de samsung s3 en s4 is absoluut beter! Hele mooie foto en die van de i phone zijn best aardige foto's.
Ik heb een htc wildfire s en ben daar heel tevreden over. Een kleine smartphone en dat vind ik erg fijn want heb geen grote handen. Tegenwoordig zijn er zulke grote bakbeesten!
Ik heb zelf een LG G2, superfijn toestel en mooie scherpe fotos en filmpjes. met een HD scherm. Ik wil absoluut geen Samsung, en mijn broer zweert bij Samsung, maar mijn toestel maakt betere foto's dan zijn S4
Ik heb de samsung s3 mini en ben er tevreden over, Compact, mooi vormgegeven toestel en aardig gebruiksvriendelijk. Behalve over de camera die erop staat ben ik minder tevreden. Daar zou ik bij een volgende beter op letten! De S2 ( en wrs s3) hebben wel een goeie, maar vond ik toen te duur ( en de gewone s3 te groot) Als je apps er op wil zetten moet je kijken of er voldoende GB op zit. De ace en young hebben dat in ieder geval niet
Motorola Moto G 8GB Zwart - Specificaties - Tweakers Ik heb sinds kort deze, en hij is ontzettend goed! Ik ga geen hele review schrijven (zie link!) want ik weet dat wanneer ik vaak inhoudelijk op dit forum reageer en met volle enthousiasme twee a4tjes vol tik over iets wat ik hartstikke tof vind, dat er toch geen kip op reageert. Maar die telefoon heb ik - en hij is perfect!
Hier een Samsung galaxy S3 super telefoon! Zou dus voor de 3 of 4 gaan. De budget lijn van de Samsung is leuk maar tis het allemaal net niet. ..
je bent apple fan of niet, ik duidelijk niet. Mijn moeder heeft de S2 (samsung) werkt prima en mooie fotos. Het is een beetje wat je wil, qua prijs kwalitijd, de huwaii komt echt goed uit de bus, vrij onbekend in NL maar flink in opkomst. HTC hoor ik niets als klachten over, samsung huwaii of iphone hoor ik de meest positieve dingen over, alleen iphone is dus apple en moet je van houden.
IPhone. Super intuïtief in gebruik, mooie foto's, je kan er alles mee. Heb zelfs de foto's op canvas laten drukken en ze zien er prima uit.
Ik lees ff mee. Mijn moeder wil een smartphone, eigenlijk puur voor de whatsapp, het foto's kunnen ontvangen van mij en mn zus, want ze voelt zich buitengesloten haha. Moet dus vooral zo goedkoop mogelijk zijn, dus geen iPhone ofzo.