Welke smartphone?

Discussie in 'De lounge' gestart door Flutterby, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S. Ik heb geen vergelijk, want het is mijn eerste smartphone, maar ik vind hem super! Leuke apps en hij is best snel. Het is wel even wennen met het touchscreen, maar dat zal bij alle telefoons met touchscreen zijn als je dat niet gewend bent.

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wat veel reacties, bedankt!

Ik twijfel tussen een Samsung Galaxy S en een BlackBerry Torch 9800. Dus dan ben ik al een stapje verder :D

3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Blackberry..:)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hubby heeft een Iphone3... Niks dan problemen mee gehad, hij kan er niet mee bellen en niet op gebeld worden. Dit probleem is niet op te lossen. Al meerdere keren geprobeerd en voor reparatie gestuurd en komt gewoon in oude staat terug.

Ik heb meerdere keren een HTC gehad (verschillende) en HTC slaat contant vast. Moet je de accu eruit halen, opnieuw opstarten en dan hopen dat hij niet binnen 10 minuten weer vast staat. Als hij eenmaal dat doet dan blijft hij het dagen volhouden. Daarna gaat het ineens dagen goed en dan gebeurd het weer dagen achter elkaar.

DRAMA DUS!!!!!!

Verder heb ik een Samsung Wave wat ik een geweldig ding vind.

Hubby heeft een blackberry gehad voor zijn werk en daar was hij ook erg tevreden over.

5. augustus

augustus Niet meer actief

Samsung Galaxy S, voorheen een iphone gehad, deze bevalt veeeel beter!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Het is de BlackBerry Torch 9800 geworden, tot nu toe ben ik er erg blij mee :)

7. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb een blackberry, we zijn getrouwd :D...
    Super blij mee, alleen 1 nadeel, Hyves loop vaak vast of is traag, maar dat ligt volgens mij niet aan de blackberry, maar aan de App.

Voor mij geen Iphone, ik haat touchscreen!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    leuk flutterby, hier ook een blackberrygebruikster (9700 dan) en ben erg tevreden, al ruim een half jaar :)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier sinds vandaag de curve! Wil niets anders meer!

Deel Deze Pagina