Ik moet morgen onze nieuwe hoekbank bestellen, maar kom er niet uit wat voor kleur ik moet doen. Heb een witte buffetkast, witte chinese kast, witte grenen eettafel en witte salontafel. Op de vloer komt Licht eiken xl laminaat en op de muren komt dit behang. De hoekbank die we mooi vinden is er in grijs en zwart. Neig zelf naar grijs.. Wat denken jullie? View attachment 338278
Dat behang!!!! daar hebben wij ook nog naar gekeken voor de slaapkamer van de jongste Maar ik zou zeker voor grijs gaan. Staat rustiger en minder hard dan zwart. Het behang is ook in zachte tinten.
Ben helemaal verliefd op het behang! Zwart lijkt mij ook te donker tussen de lichte kleuren, vandaar dat ik ook neig naar grijs. Behang komt trouwens op 1 muur, rest blijft egaal wit
ik zou voor grijs gaan.... staat vast prachtig zwart en wit zou ik niet doen..... vind het behang trouwens afschuwelijk hihihihi maar smaken verschillen
Gaaf behang! Ik zou ook voor grijs gaan! Leuk te combineren met de kleurtjes in het behang en staat een stuk rustiger.
Ik zat meteen te denken aan diep paars of donkerblauw toen ik dat behang zag en dan met witte meubeltjes.......maar toen las ik verder en ik zeg dan (licht/midden) grijs!
Is de bank ook te krijgen in beige of zandkleur? In er behang zitten bruintinten ipv grijs zelf vind ik die combinatie net zo mooi. Anders zou ik zeker voor grijs gaan.
Grijs!! En dat behang is echt gaaf! Wij hebben laatst de woonkamer verbouwd en ik wilde dat behang ook, maar mijn vriend wil geen bloemen op de muur (Grrr!). Heb jij even geluk!
Grijze bank! Zwart is te hard. Voor de muren zou ik geen wit doen, eerder een mix maken van wit waar een tintje van 1 van de kleuren in zit. Als je snapt wat ik bedoel.
Het is de grijze geworden! Hij was er niet in het beige oid.wel in een andere bank, maar die vonden we qua zit hoogte niet fijn. @linda: mijn man houd er ook niet zo van, hij vraagt dan ook dagelijks of ik zeker weet dat ik het in de woonkamer wil . @lieseleentje: bedoel je een lichte pastel tint ipv helemaal wit?