Welke smartphone?

Discussie in 'De lounge' gestart door username, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

    JMay VIP lid

    22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik heb nu de Samsung s3 maar ben er helemaal niet tevreden over geweest.
    Blijkbaar kan dit ding niet aan wat ik ermee doe, bellen,wahtsappen,veel internetten,facebook games enz

    Ml zegt steeds: ja je doet er te veel mee.
    Ja duh waar is een smartphone anders voor gemaakt ?

    Ik zou dus zeggen iPhone maar dat wil je niet misschien dan de Sony z2 ?
     
  2. mikos

    mikos Bekend lid

    7 dec 2010
    944
    0
    0
    Ik ben dol op Sony, mooi formaat, maakt duidelijke foto's, veel geheugen, stoot val proof. Ben nogal klunzig aangelegd en de mijne is honderden keren gevallen zonder hoesje. Van hoog en op tegels etc. Gebeurt niks mee!
     
  3. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Sony; drama!! Mijn vriend heeft nu al 2 toestellen gehad die het in eens niet meer doen! Ene ging niet meer aan andere doet t scherm het niet meer.. En nee mijn vriend heeft hem niet laten vallen..

    Ik heb nu iphone en hiervoor de samsung
    S3. Ik mocht nu weer verlengen en ga voor de s5 mino.
    Vind samsung veel beter.. Iphone veel problemen met de lader, vind het besturingsysteem van samsun beter & de batterij houd het langer
    Vol. Iphone moet ik smiddags alweer op de lader leggen..
     
  4. doedie1991

    doedie1991 Bekend lid

    28 mei 2014
    659
    0
    16
    Ik heb de huawei p6 pink. Werkt heel goed helemaal geen problemen mee en betaalbaar!! Paar x laten vallen en werkt nog steeds erg goed.
     
  5. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 16GB en kan niet meer updaten omdat ie te vol staat. Waarmee? Geen idee. Ja ik maak er regelmatig een foto mee. Maar dat is het dan ook. 8GB zou echt te weinig zijn.

    Wat een hoop reacties dames, hartelijk dank :)
    Een hoop toestellen die ik nog niet bekeken heb dus dat ga ik doen. Dat Aldi een smartphone had wist ik niet, leuk.
    En een iPhone? Graag, ik zie op tegen de overstap naar Android. Maar ze zijn zo prijzig.
     
  6. Demie1983

    Demie1983 Actief lid

    5 jan 2010
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    #26 Demie1983, 7 okt 2014
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
    Kijk anders eens op de outlet van marktplaats. Coolbleu heeft daar veel telefoos opstaan. Sommigen nieuw andere zijn teruggestuurd maar helemaal nagekeken. Veel zit ook nog garantie op!

    ? Marktplaats - Outlet
     
  7. Silverwings

    Silverwings Fanatiek lid

    18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik heb de S4 en die bevalt mij prima! :D
     
  8. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Als je kijkt bij je geheugen zie je waarschijnlijk dat het hrootste deel bezet is door de fotos sn filmpjes... Die zou ik dus overzetteb op pc.

    Ik heb zelf een iphone 5s en zou echt niets anders meer willen :)
     
  9. Joycey

    Joycey Niet meer actief

    De Moto G.

    Motorola. Hij is en blijft goed. Wordt niet traag, reageert snel, heeft (voor mij althans) voldoende opslagcapaciteit en doet alles wat nodig is. Hij kan tegen een stootje en is zeker in verhouding niet gek voor die prijs. Hij maakt goede foto's en video's en ik ben dik tevreden. We hebben er allebei eentje hier in huis. Als hij stuk gaat, koop ik exact zo'n zelfde terug.
     
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik heb nu de Samsung s4. Ik vind de iphone ook veel te duur met het oog op een eventuele zwangerschap.

    Bevalt echt top! Had hiervoor een iphone 5 dus was bang dat het ging tegenvallen. Maar helemaal niet. Echt super!
     
  11. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL

    Goede tip. Dit kende ik nog niet. Dank!
     
  12. username

    username Fanatiek lid

    7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Wie heeft de HTC One M8? Hoe bevalt deze en (heel belangrijk) maakt die mooie en scherpe foto's?
    Ik ben nu gewend aan de camera van de iPhone 4S. Mooie foto's wel. Dus ik wil er liever niet op achteruit gaan.
     
  13. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    Is een iphone 5 ook geen optie. Das niet de nieuwst dus misschien wat beter in de prijs? Anders zou ik voor samsung galaxy 4 gaan
     
  14. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik heb iPhone 5 en mijn man de samsumg s4... Als wik ze vergelijken komt de s4 met kop en schouder bovenuit.. Hier nooit meer een iPhone hierna
     
  15. Riette89

    Riette89 Fanatiek lid

    28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ik heb de Sony Xperia Z Hiervoor had ik een IPhone 4S maar vindt m'n Sony toch veel fijner
     
  16. AnnaCF

    AnnaCF Niet meer actief

    Ik heb een iphone5c baal alleen dat ik de 8gb versie heb genomen ipv de 16.
    Vind vooral de synchronisatie met mn macbook en ipad heerlijk.
    Maar doe dan ook niet zo heel veel met mn telefoon.

    Ja beetje surfen, whatsapp, foto's maken, agenda bijhouden en hij kan ook nog bellen 😝😄
     
  17. Stoffeltje

    Stoffeltje Fanatiek lid

    25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik ben blij met mijn Nokia Lumia 92. Is wel Windows maar ik kan er mee lezen en schrijven. :)
     
  18. 24Mandy24

    24Mandy24 Fanatiek lid

    23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Iphone 5.. Ik wil niks anders meer :)
     
  19. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    9
    38
    Vrouw
    Paradise.

    Hier ook een Sony, mijn vriend en ik hebben beide de Sony Xperia z2. Mooi dingetje! Ben overgestapt op Sony na echt jaaaaaaaren lang verschillende samsungs gehad te hebben. Tot nu toe nog geen problemen met mijn telefoon gehad! Mijn vriend wel, die heeft op de achterkant al barsten zitten terwijl die telefoon niet eens is gevallen, maar dan bijvoorbeeld wat te hard op tafel neer gelegd, dus eigen schuld. ;)
     
  20. tassie

    tassie Fanatiek lid

    23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb een Huawei ascend G510. Lekker groot scherm, goedkoop in de aanschaf en wat jij er op wil doen doe ik ook. Prima toestel! Ik heb hem prepaid en dat kost me bijna niks. Internetten doe ik op wifi.
     

Deel Deze Pagina