Eind dit jaar krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis. Wij komen te wonen in een vrijstaande woning aan het einde van de straat en hebben maar aan 1 kant buren. Aan deze buren zullen wij ons zeker gaan voorstellen. Maar omdat het dan winter is, kom je de rest van de buren toch wat minder snel tegen. Het lijkt mij leuk om een kaartje bij de overige buren in de bus te doen en iedereen een goed 2021 te wensen. Maar wat moet ik verder op het kaartje zetten? Ben een beetje inspiratieloos. Ik wil ons niet helemaal uitgebreid gaan voorstellen of mensen uitnodigen voor de koffie. Iemand enig idee wat leuk is om op de kaart te zetten?
Gewoon zoals je zegt, we zijn nieuw in de straat en wonen op nr.... We wensen jullie een fijn 2021 en hopen jullie snel eens tegen te komen!
Dit, maar dan zonder het stukje "tegenkomen" als je ze niet direct aan de deur / op de koffie wilt hebben. "Tegenkomen" is nogal ruim te interpreteren ben ik inmiddels achter.
Toen wij hier kwamen wonen lag er ook een kaartje van de buren in de bus, en ik vond het zó lief! Er stond idd in succes met verhuizen en eventueel verbouwen en kijken uit naar de kennismaking ☺
Wij zijn in december (6jaar geleden) in ons huis komen wonen. Wij hebben toen een kerstkaart bij iedereen in de bus gedaan met fijne kerstdagen een gelukkig nieuwjaar groetjes naam & naam, buren nr..... Kreeg toen ook veel kaartjes terug met wat leuk om zo jullie vast een beetje te leren kennen.