Vandaag is het zover, zit nu in de trein onderweg naar het adhd centrum, vind het zo spannend. Ik moet er de hele dag blijven en ook de medicijnen worden uitgeprobeerd. Vanavond weet ik meteen de uitslag.. benieuwd of er iets en wat dan uitkomt. Fijne dag allemaal.
Wauw wat goed dat ze dit in één dag doen. Mag ik vragen waar dit is? Veel succes vandaag en ik hoop dat het je gaat helpen!
Veel succes! Mij viel het erg mee. Alleen de qb test was moeilijker dan ik verwachtte. Wat dan weer klopte met ADHD.
Succes!! Ik heb het ook laten doen in 1 dag incl gelijk proefmedicatie erbij... Einde vd dag met de diagnose adhd, een paar pillen voor de komende dagen en een nieuw recept de deur uit gewandeld Ik heb me laten testen in Nieuwegein.
Hoop dat je niet bij ADHD Centraal bent geweest, zowel dan moet je goed je rekening en je uren bij gaan houden want ze doen daar alles om meer geld binnen te krijgen ten koste van de verzekeringen!
"Helaas" is er niets uitgekomen, heb geen adhd of add. Had gehoopt dat dat er wel uit zou komen en zo wat handvaten zou krijgen. Zij denken dat ik "gewoon " (hoog?) gevoelig ben. @Beheer topic mag dicht