Ikea series; hoe lang leverbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkie97, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    We denken erover om voor onze dochter Stuva kasten van ikea te kopen voor op haar slaapkamer. Ik vind nu de roze deurtjes wel heel leuk (ze is 2) maar misschien dat ze dat over een paar zelf niet meer leuk. Deurtjes en lades kan je los bestellen dus dacht ik, kopen we dan evt nieuwe deuren en lades in een kleur die ze zelf mooi vind.
    Maar mijn vriend is bang dat ze dan misschien niet meer leverbaar zijn.
    Weet iemand hoe lang die series van Ikea 'erin' blijven doorgaans?

2. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn de series wel lang leverbaar over t algemeen, maar je zou de deurtjes toch ook kunnen schilderen?

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Over het algemeen zijn series van Ikea wel lang leverbaar. (ik heb hier ook wat spullen van 6 jaar geleden die nog steeds leverbaar zijn)

Garanties heb je nooit maar dat heb je natuurlijk ook niet bij andere meubels/zaken.

Dus of neutraal kleurtje kopen, of tegen die tijd zien wat dan mogelijk is, of schilderen tzt?

4. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Idd alle series zijn best lang leverbaar als het goed verkoopt. Je kunt altijd nog kijken op mp voor tweedehands? Als het zo goed is verkocht is er vast wel iemand die ze ooit de deur uit doet en deurtjes over heeft. Bij twijfel zou ik anders gaan voor een neutralere kleur.

Deel Deze Pagina